Heb ik té vroeg getest? Ja hé? Ik ga er maar gewoon vanuit dat ik overmorgen ongesteld ben, dat geeft me ook wat meer rust. Ondanks dat ik nog steeds symptomen heb. We gaan positief door naar de volgende ronde met de hoop dat het dan raak is!
@curlywurly84 Ik ben zo benieuwd of je zwanger bent!! Ik leef helemaal met deze topic mee, ook al geef ik geen reactie, hihi. Aan alle dames: IK DUIM MEE!!! Ik zit zelf in 1e ronde, mijn NOD is volgende week dinsdag, dan mag ik duimpjes draaien. Tot nu toe allerlei gekke kwalen die ik nog nooit gehad hebt, maar wel op zwangerschap kunnen wijzen...maar ik zit ook nog in ontpilfase, dus bij mij kan echt van alles nog gebeuren... TOITOITOI!!!
He, Ik zou zelf gewoon niet vroeg testen, schiet je niks mee op. Maar ik las zo half je berichtje. Maar de borsten waren bij mij ook meteen duidelijk. Dan is het toch gewoon raak?! Kan natuurlijk altijd nog geen goede innesteling zijn he. Daarom niet te vroeg testen! Succes!
Ik zou ook nog even wachten het is bij iedereen verschillend! De een test positief voor nod, maar ook heel veel pas na nod. Je weet niet wanneer de innesteling is geweest en afhankelijk daarvan test je positief of niet. Het komt allemaal goed met een klein beetje geduld, hoe moeilijk ook. Heb nu een beetje hoofdpijn. Meestal word ik daarna ongesteld, ik hoop zo van niet!
ook ik lees mee met dit topic erg spannend allemaal !! ik heb zelf ook morgen of donderdag mijn nod ! maar maandag opeens een paar druppels bloed hierna niet meer gebloed heel vreemd heb dit anders nooit nog nooit gebloed oor me nod. spannend dus !!
Ligakorkjuh dat is zeker spannend!!! Ik heb ook wat druppels verloren maar waarschijnlijk is dat mijn Eisprong geweest. Nu helaas nog even afwachten.
Oeeeh! Dit topic is leuuuuk! En spannend, haha! Komen steeds meer vrouwen bij, echt super! Ben zo benieuwd! Voor ons allemaal. Hopelijk krijgen wij allemaal super mooie en gezonde '2013' baby's ! Ja, heb veel te vroeg getest. Maar die symptomen maken je zo gek van binnen! Ben al ongeduldig van aard en vind het moeilijk om hierbij mijn geduld te bewaren. Jullie reacties zijn goed voor mij om te leren meer geduld te hebben. @Sheep82: Ik heb altijd gevoelige borsten binnen mijn cyclus, meestal na de eisprong twee dagen en twee dagen voordat mijn menstruatie doorbreekt. Maar dit voelde anders. Zere borsten heb ik nu niet meer. Ja, wanneer ik er hard op druk wel. @Lies29: Ooh jeetje! Hopelijk breekt je menstruatie niet door en is het gewoon spanning van alles. Ik ga ff flink duimen voor jullie allemaal!
Snap er niets meer van. Vanmorgen weer misselijk met spugen. Dus ik snel naar kruidvat. Net test gedaan en negatief bah nu heb ik er geen vertrouwen meer in.
Ik heb vanochtend zelf nog een testje gedaan, was ook positief. Streepje is niet donkerder geworden. Meiden, ik duim voor jullie allemaal! Hopelijk lees ik snel positieve berichtjes van jullie
@Lies29: Heh, bah! Dat meen je niet... Wat een domper! Ik had echt hoop voor ons deze maand maar niet dus. Misschien heb ook jij een late eisprong dus ook innesteling gehad...? Voor mezelf weet ik het ook niet. Gister natuurlijk die test ook gedaan, negatief. Maar mijn buik is nu ook opgeblazen en ga ook weer normaal naar toilet, geen obstipatie meer of zo dus dat kan het ook niet zijn. En mijn buik lijkt wel dikker en dikker te worden. Ik kan eten wat ik wil maar je ziet het nooit. En nu ineens een buik?! Hij is nog hard ook en kan 'm ook niet inhouden. Gek he? Ik wacht gewoon tot volgende week maandag. Als ik dan nog niet menstrueer kan ik alsnog de andere test doen. Menstrueer ik wel deze week dan ga ik na mijn menstruatie beginnen met ovulatietesten. Had al een topic geopend over ovulatietesten maar niemand geeft antwoord! Zijn jullie hier bekend mee misschien?
@Curywurly84: Hard aanvoelende buik kan wel een teken zijn. Nog een paar dagen wachten dus. Ik duim voor je. @KimHV: Yes!
Ja ik gebruik ook ovutesten. Deze maand voor het eerst geen knaltest gehad. Waarschijnlijk heb ik mijn ei gemist.
Vanmorgen weer misselijk en spugen. Ben nog eens aan get. Tellen geweest. Vermoedelijk 11 november mijn ei gehad. Normaal gezien word ik dan 10 dagen erna ongesteld. Gister was die 10e dag. Als ik uitga van 14 dagen zit ik dus nog 4 dagen voor nod en kan het dus zijn dat ik veel te vroeg heb getest of niet????? Verder heb ik sinds vandaag wat creme wit verlies is dat positief of.....