Zijn dit dé tekenen?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door CurlyWurly84, 14 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. CurlyWurly84

14 okt 2012
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    @Lies29: Ja, dan heb je te vroeg getest inderdaad! Je NOD zou dan aanstaande zaterdag of zondag moeten zijn, uitgaande van een 33 daagse cyclus.
    Ik zou nog even geduld opbrengen voor het nogmaals testen. Tot maandag ofzo. Dan weet je zeker dat de uitslag hiervan klopt. Wat spannend! Maar ik snap dat het ook onzekerheid geeft, zeker na 12 rondes:(... Maar hou moed en vertrouwen!

Ik kreeg vandaag ook ongikramp op mijn werk dus ik dacht; dat breekt zometeen wel door. Maar tot nu toe nog steeds niks gezien! En de buikpijn is als sneeuw voor de zon verdwenen ;). Mijn vriend denkt dat ik misschien positief ga testen wanneer ik nog even wacht en vind dat ik het aan moet kijken tot na het weekend wanneer er nog geen ongi te bekennen is. Dus superspannend allemaal!

@ Oogpotlood:Hoe gaat het met jou :D? En hoe voel je je? Is het nieuws al bezonken bij je? Vind het echt super dat je zo meeleeft met ons en mee schrijft!
    Ik hoop echt dat die dikke, harde buik een teken is, écht! Ben nog steeds af en toen misselijk en mijn borsten doen wéér pijn. En nu allebei. Dus ook ik hou voor deze maand vertrouwen!

Ik hou jullie op de hoogte!

2. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Vandaag maar weer een test gedaan, helaas negatief. Ik was er heilig van overtuigd!
    Hoe is het met jullie?

3. CurlyWurly84

14 okt 2012
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hey allemaal!

Hoe gaat het met jullie?

Heh Lies29, bah! Wat ontzettend irritant! En ondertussen ook niet ongesteld geworden?

Nou bij mij gaat het een beetje gek. Sinds donderdag weer onwijs zere borsten (steken erin, trekkerig gevoel, pijnlijke tepels, traplopen een ramp). Vrijdag moest ik ongesteld worden maar die kwam niet. Gister had ik licht bruinverlies. Toen ik daarna weer naar de w.c. moest was de afscheiding licht roze. Daarna was de afscheiding weer wit, heel gek. Wanneer ik ongesteld moet worden krijg ik nooit zo'n aankondiging en komt het ineenkeer, no mercy:p!

Misschien breekt het vandaag nog door. Zo niet, dan doe ik morgen een test. Ben zo bang voor teleurstelling! Maar aan de andere kant, wil het ook gewoon weten!

4. CurlyWurly84

14 okt 2012
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ohja, vergeten! Bij het wakker worden vanochtend; onwijs misselijk! En ben het nog steeds. Zuurbranden in mijn maag en keel, jakkes...!

5. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Oh nee he dat is echt niet fijn. Daar word je gruwelijk onzeker van of niet?
    Ben benieuwd morgen naar je test!

Ik ben nog steeds niet ongesteld geworden, vandaag alweer dag 36. Was vanmorgen niet zo misselijk als andere dagen. maar mocht ook uitslapen, gister wezen stappen en daar nog laat wat gegeten, misschien dat wat anders heeft gedaan.
    Verder voel ik mijn onderbuik nog wel. Gister wat meer afscheiding gehad.
    Ik weet niet waar het naar toe gaat deze maand, maar ik word er wel een beetje gek van.

Succes morgen, laat je het weten?!

6. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    En heb je getest?

Hier nog steeds geen menstruatie dus....

7. CurlyWurly84

14 okt 2012
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo!

Ja, heb gister getest... Nog steeds negatief! Een paar uur na de test gister zag ik ineens weer bruinverlies/roze/rood. Dus ik dacht: YESS! Eindelijk! Zal vanavond wel doorbreken:D!

Maar vanochtend was het weer lichtbruin verlies:x! Het frustreert me echt! Oké, ben niet zwanger geworden deze maand, leg me daarbij neer. Maar dan mag die menstruatie nu wel even doorzetten a.u.b.. Pff, hopelijk vandaag.

En Lies29, jij ook nog steeds niet ongi? Wat een frustratie hé? Wil je er weer met frisse moed tegenaan en dan loopt het zo. Echt niet leuk...

Heb ook het idee dat ik mentaal de menstruatie tegenhou ofzo. Kennen jullie dit gevoel?
    Sinds ik gestopt ben met de pil had ik een stipte cyclus van 28 dagen. En sinds wij besloten hebben voor een kleine te gaan ben ik overtijd. Dit kan toch bijna geen toeval zijn?!

8. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    En en en?

9. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Ik heb even stilletjes jullie verhalen door gelezen en wil graag ook even wat kwijt, heb nu al 1,5 week onderstaande symptomen:
    * blauwe aderen beide borsten ( voorheen niet)
    * emo buien, ik ben soms echt een bitch
    * rommelende darmen ene moment diarree en andere moment weet ik niet hoe ik het erui moet krijgen :p
    * buikkrampen en steken
    * hoofdpijn
    * last van mijn neus en ogen.
    * gevoelige tepels.

Ik heb het op het forum 2 dagen terug al gevraagd maar kreeg geen antwoord en ja, ben een beetje ongeduldig, wordt gek van mezelf;)
    Mijn testen zijn negatief, en moet eigenlijk vanaf morgen ongsteld worden,maar wat denken jullie? Heb ik te vroeg getest?

10. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Hoi El,

ik zie dat je ongesteld bent geworden, weer een teleurstelling of niet.
    Zo zie je maar dat de tekenen ook op een menstruatie kunnen duiden.
    volgende ronde weer nieuwe kansen, kom op!!!

Vandaag een zwangertest gedaan, helaas negatief. Maar ik heb sinds gister heel veel slijmverlies, dus ik dacht ik zal eens een ovutest doen. Gister was deze al wat donkerder, maar nu net echt een knaltest gehad.
    Zit vandaag op dag 42 en dan nu dus eindelijk een knallende ovutest. Dat word gezellig vananvond hoop ik hihi eerst sinterklaas vieren.

11. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Aan de ene kant een teleurstelling aan de andere kant weet ik nu wat mijn cyclus is na mijn mk ;)
    Bedankt voor antwoord ;)

Hopen dat het voor jou dat nu raak is ;)

12. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    Ja ik hoop het nog steeds. Eergisteren en gister 2 knal ovutesten gehad maar zwangertesten zijn negatief. Waarschijnlijk nu mijn ei op dag 44 bah dat had ik nooit verwacht.

13. CurlyWurly84

14 okt 2012
    72
    0
    0
    NULL
    NULL
    Goedemorgen allemaal!

Hoe gaat het met jullie?
    Ik ben gelukkig ongesteld geworden vorige week. Man, wat een opluchting was dat. Klinkt raar misschien maar werd knettergek van die onzekerheid! Of zwanger óf ongesteld:D! En wil niets daar tussenin hebben, haha!
    Nu kunnen we er weer met frisse moed tegenaan. Ben gelijk weer rustig.

@Lies29: Hoe is het met jou? Las even terug en zag dat je geen menstruatie hebt gehad? Maar wel een positieve ovulatietest? Kan dat? Spannend dus!

Deel Deze Pagina