zijn dit darmkrampen? Ik weet niet meer

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door balleke, 27 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tuttie

Tuttie Fanatiek lid

11 jan 2010
    2.855
    0
    36
    Mijn dochter heeft ook zulke krampjes gehad, infacol hielp idd niet.
    Wij zijn uiteindelijk op sab simplex uitgekomen icm met dr Brownfles en dat was de oplossing!
    Geen kramp meer gehad, heerlijk!

2. mnonc

mnonc Fanatiek lid

9 mrt 2012
    2.589
    0
    0
    Hier ook een baby die extreme darmkrampen had!
    Infacol hielp bij accute aanvallen
    Cynababy ene x wel en dan weer niet
    Venkelthee verzachtte aardig.
    Badje, masseren, meedragen etc hielp ook wel.
    Ze sliep bij mij in bed want ja alleen dan sliep ze
    Toen overgestapt naar friso comfort, toen werd het veeeeeeel minder
    Toen nog naar de osteopaat gegaan (ze had meerdere dingen), nu laat ze alleen af en toe wat windjes. Maar de krampen zijn weg!

3. Allistair

Allistair Bekend lid

8 jun 2010
    979
    0
    0
    Hier hielp Infacol, Cinababy, rooibosthee etc ook niet. Ook fietsen met de beentjes en met de buik op de arm niet.

Wij hebben ook ABC Dophilus (van Solgar, geloof ik) gehaald. Dat werkte heel goed, werkte wel pas na een dag of 2 echt goed, maar daarna geen last meer gehad.

4. kwebbel86

kwebbel86 Niet meer actief

Bij onze dochter had ik haar op haar zij op mijn buik liggen. Katoenen deken eroverheen, warme kruik tegen haar aan en nog een katoenen deken. 2 min, toen sliep ze!! Ik had die dekens verkeerd gekocht maar wel bewaard. Een soort van zomer en winterdoek, je kan ze met klittenband op elkaar leggen.

5. Emmarijn

Emmarijn Fanatiek lid

21 jun 2011
    2.548
    2
    0
    Wat voor voeding geef je trouwens?
    Hier erge krampjes van Nutrilon Standaard, met Nutrilon Omneo Comfort ging het veel beter.

6. Andrea85

Andrea85 Fanatiek lid

18 mrt 2011
    4.859
    1
    0
    Sowieso niet alleen in bed laten liggen als hij pijn heeft, pak 'm lekker bij je en probeer samen een houding te vinden die voor jullie allebei werkt. Lekker rechtop tegen je aan, speentje geven, zachtjes liedjes zingen, beetje wiegen (of bv schommelen in een schommelstoel)... Veel kindjes hebben 's avonds ook extra behoefte aan mama, dus dat kan ook meespelen.
    En daar kun je pissed om worden, maar kindjes met pijn hebben vaak ook erg veel aan troost. En ja, ik spreek óók uit ervaring.

Deel Deze Pagina