Hoi Dames, Zoals vele hier heb ik vandaag een brief van me huisarts ontvangen om een vaccinatie tegen de mex griep te halen !! Wie van jullie gaat dit doen?? Ik heb er namenlijk erg mijn twijfels over "" na mijn mening word het erg opgeblazen"" en ik ben nou niet bepaald iemand die meteen na pillen of zo grijpt , Ik voel me goed heb nergens last van en jaa ingeent of niet je kan het toch nog steeds krijgen , Wat is jullie mening???????
hier zegt de vk dat ik het nog niet moet doen. ER is nog niks bekent of het schade heeft op lange termijn voor het ongeboren kind
Is ook voor vrouwen die langer dan 20 weken zwanger zijn !! Ervoor was niet aan te raden ? Ik heb deze via de huisarts alle zwangere vanaf 20 weken zwangerschap zouden deze brief ontvangen!!
Ik heb er (nog) geen bericht over gehad en denk ook niet dat ik 'm zou halen als ik 'm wel zou krijgen. Het wordt volgens mij erg opgeblazen en voor de meesten stelt het allemaal niet zo veel voor (als ze de Mexicaanse griep krijgen). Ik had 't de VK laatst ook gevraagd en zij gaf ook aan dat er nog helemaal niet bekend is of het of het echt geen schade aanricht aan de ongeboren baby. En dat risico neem ik dan liever niet. Moet ook wel zeggen dat ik verder niet zo heel veel in aanraking kom met mensen (ben ondernemer en werk vanuit huis), dus ook minder kans heb op besmetting.
ook ik kreeg de vraag van de vk, de prik zou rond mijn uitgerekende datum zijn. Maar ik twijfel ook zeer sterk of ik hem wel ga halen. De gevolgen op lange termijn voor mijn ongeboren kind zijn niet bekend, heel de zwangerschap nog geen paracetamolletje gepakt, en dan zou ik die laatste week wel een injectie laten zetten.... Ook ik kom bijna niet meer met mensen in aanraking, zit mijn laatste weken thuis uit , en af en toe eens naar de super ...... Maar ja, als ik het zou krijgen die laatste week, zou dat niet goed zijn met bevallen, dus eigenlijk gewoon een dilemma! Ik ga maar eens heel goed lezen op internet