Zijn dit de hormonen of heb ik een punt????

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Ramona001, 20 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    Dat kán, maar die garantie heb je niet. Ik kon op dag 12 eindelijk zelf staand douchen (had dan ook een wondinfectie) en moest niet denken aan zo'n 'feest'.

2. Chantico

Chantico Niet meer actief

Inderdaad: dat je al fit genoeg zou zijn, wil niet zeggen dat je zin hebt in zulke familietoestanden! Ik was 2 weken na m'n bevalling nog helemaal in de wolken en wilde gewoon m'n knusse gezinnetje en verder niet teveel drukte!

Ik vind het al dapper dat je überhaupt al belooft sinterklaas te vieren met bezoek! Ik snap dat je dat doet voor je oudste kindje. Maar ik vind het niet meer dan logisch dat je het klein wil houden en bij jullie thuis. Als andere mensen het groter willen vieren, zijn ze van harte welkom dat te doen, maar dan op een andere dag en in hun eigen huis, toch?! Pff, kinderen van 27 en 23 kunnen zich toch makkelijk een beetje voegen naar een baby van 2 weken (en dus niet komen, maar hun eigen feestje vieren)!

Ik vind dat je van je man best wat meer steun mag verwachtenL: je gaat potverdorie een grote buikoperatie ondergaan om jullie kind te baren dat je al die maanden hebt gedragen! Het herstel van de operatie, de borstvoeding evt, gebroken nachten, nieuw evenwicht hervinden in het gezin... Hij zou zich best wat zorgzamer en beschermender mogen opstellen wat mij betreft! En al helemaal als jullie het er eerst samen over eens waren.

3. Ramona001

Ramona001 Actief lid

24 jul 2006
    397
    0
    0
    Hey allemaal, mijn man heeft het er met mijn schoonmoeder over gehad en we vieren 5 dec lekker alleen met de opa´s en oma´s
    En mijn schoonfam viert het 6 dec zonder ons (ze vonden het wel heel jammer maar snapte mij ook wel een beetje)

Mijn zoontje en mijn man gaan dan alleen zondag eind van de middag
    de kadotjes van de ooms tantes ophalen, daar heb ik vrede mee!!

Gelukkig alles goed gekomen, maar wel balen dat het soms met schoon(moeders)ouders met bepaalde dingen altijd zo moeizaam verloopt

Jullie in ieder geval heel erg bedankt voor de lieve begripvolle reacties

liefs Ramona

4. appelthee

appelthee Niet meer actief

gelukkig Ramona is het goed gekomen,
    en ja mijn SF heeft altijd zulke grapjes :(

5. basbousa

basbousa Bekend lid

6 jul 2009
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ah, nee, ik ben na vier dagen naar huis gelopen omdat de taxi niet kwam (kwartier lopen als je fit bent hihi).
    De verloskundige was wel helemaal geschokt, maar ik denk dat het wel genoeg zegt over hoe ik me voelde.

6. Marlett

Marlett Fanatiek lid

13 jun 2009
    1.276
    10
    0
    :$ WOW!!! Daar teken ik voor!! ;)

Deel Deze Pagina