onzekerheid

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door hellup, 14 jan 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hellup

hellup Nieuw lid

14 jan 2008
    2
    0
    0
    Hallo
    Ik zit heel erg in onzekerheid of ik nou zwanger ben of niet. Vorige week zondag heb ik het voor het eerst gedaan met mijn vrriendje. Ik slik de pil én we hebben een condoom gebruikt.
    Afgelopen zaterdag had ik ongesteld moeten worden, maar dat ben ik niet geworden. Ik heb alleen sinds vandaag bruinverlies. Ook heb ik heel erg last van een zurige maag. Zou ik zwanger kunnen zijn? En kan ik al een test doen?

x

2. Chantico

Chantico Niet meer actief

Als je je erg zorgen maakt, kan je menstruatie ook daardoor wat later zijn. Probeer het los te laten (makkelijk gezegd, maar toch).
    Als je netjes de pil hebt geslikt volgens de gebruiksaanwijzing én een condoom hebt gebruikt, lijkt mij de kans dat je zwanger bent heel klein.
    Ik denk dus dat je nog niet ongesteld bent geworden omdat je je er zorgen om maakt, niet omdat je zwanger bent.

Ik hoop dat je het ondanks deze spanning wel leuk hebt gehad met je vriendje!

3. hellup

hellup Nieuw lid

14 jan 2008
    2
    0
    0
    Ik ben de pil ook niet vergeten en het condoom of iets was ook niet gescheurd. Ik zou het ook raar vinden als ik dan alsnog zwanger zou zijn, maar dat ik een zurige buik heb en nog niet ongesteld ben geworden en alleen bruinverlies heb maakt het allemaal weer onzeker. Ik ga zometeen een test doen, want ik zou eigenlijk ongesteld moeten zijn, dan is de test toch wel betrouwbaar?

4. Moppiepoppie

Moppiepoppie Fanatiek lid

13 jan 2008
    2.072
    250
    83
    Maak je geen zorgen; je bent bijna 100% zeker niet zwanger. Heb ik vroeger ook zo vaak gehad en deed het op dezelfde manier als jij. Is vaak gewoon stress.

5. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

Bruinverlies kondigt vaak ook een menstruatie aan, dus ik denk ook dat het wel goedkomt!

Deel Deze Pagina