Zijn dit (duidelijke) symptomen of niet?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Luyu, 9 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luyu

Luyu Lid

9 feb 2010
    15
    0
    0
    Nederland
    Hey meiden..

Wist niet op welk topic ik moest reageren, omdat er zoveel zijn dat ik er niet meer uitkwam! Aangezien jullie meer ervaring hebben dan ik hoop ik dat jullie me via een nieuw topic kunnen helpen! Want ik begin spoken te zien.. :(

M'n NOD is 14 februari. De symptomen die ik heb neigen wel erg naar zwanger zijn.. En wilde weten wat jullie daarvan vonden. Had m'n eisprong de 1e van deze maand. Dit voel ik altijd door de extreme buikpijn die ik krijg. Dat moment ook bijgeklust.. (Was niet heel prettig!) En de dagen ervoor en erna ook. Zaterdag de 8e had ik een wat roze bloedverlies. (Ik vermoed innestelingsbloed?) En vanaf zondag kreeg ik steeds meer krampen en steken in m'n liezen en m'n heupen. Het voelt als ongesteldheidskramp maar wel heel anders? Verder een paar dagen last gehad van verstopping. En ik ben zóóóó moe!! :( Mood swings 4 life.. Heb uit waanzin net al een test gedaan van de Etos, alleen zoals verwacht kwam daar nu (nog) niks uit.. Nog ruim 5 dagen wachten! Wat denken jullie?

Advies alsjeblieft! :$

Xxxxxxxx

2. fafa

fafa Niet meer actief

Klinkt allemaal als zwangerschapssymptomen, dus ik hoop heel erg voor je dat je zwanger bent :)
    Maar aan de andere kant kan je lichaam je heel erg goed 'voorliegen', en betekent het allemaal niks. Dus ik vrees dat er niets anders op zit dan nog een kleine week te wachten en er nog een testje tegenaan te gooien, pas dan weet je het zeker

3. Jalou

Jalou Bekend lid

5 feb 2010
    931
    0
    16
    Rotterdam
    Hi Luyu,

Ik hoop van harte dat je zwanger bent, maar zoals fafa hierboven al verteld kan je lichaam gemene grapjes met je uithalen. Ik heb de 12e mijn NOD en voel ook het een en ander, dus wie weet, maar ik laat me niet in de luren leggen. Zit niets anders op dan geduldig wachten tot het einde van de week.
    Succes in ieder geval!!
    groetjes Jalou

Deel Deze Pagina