Hier is ook het wachten begonnen! En inderdaad, hoe meer ik bij mijn NOD kom, hoe meer mij de moed in de schoenen zakt. Deze maand weet ik het echt niet of het wel of niet raak is!
Haha gelukkig heb ik die van mij nog niet horen klagen, die vind al dat klussen nog wel leuk. Hij begint zich nu wel een klein beetje druk te maken of zijn zwemmers wel goed zijn, maar dat vind ik dan wel weer schattig
Ja dat had ik bij andere topics al een beetje begrepen. Ik weet alleen niet wat de doktoren gaan doen. Of is dat ook juist waar jullie volgende week achter gaan komen?
Sterkte allemaal met het wachten!!! (pfff ik had niet verwacht dat het wachten zoooooooo erg zou zijn)
Pff officieeel nog een dag of 12 maar aangezien ik al erg vroeg een positieve ovu test had deze maand kan mijn cyclus korter zijn. Ik hoop zoooooo dat mijn ongi weg blijft, en die van jullie ook natuurlijk!!!!
Ik haat wachten! Mag ik eindelijk testen, test ik negatief (al 3x) maar ben ook nog niet ongi. ZOuden jullie ermaar gewoon ervan uitgaan dat je niet zwanger bent of gewoon blijven testen?