Volgens mij zijn die nep. Een vriendin van me wil nl die met die veters (roxy ugg) en had (in een winkel waar ze echte uggs verkopen) gevraagd of zij die verkochten, en zij zei dat die niet van uggs waren, en als ze die op internet had gezien dat ze dan nep waren. Dus dan gok ik dat alles nep is. En ik heb even het logo vergeleken met mijn uggs, maar die zijn anders dus het zijn neppers.
Ik zou er niet vanuit gaan, want je ziet het label negerns helemaal. Ik zou dus denken van niet. Groetjes
Ja ze zijn 100% zeker nep. De baby uggs hebben hier een logo op zijn kant, en bij de echte zit hij gewoon recht.
Volgens mij zijn ze niet echt. De "hak" lijkt wel een andere kleur.. Dat hebben die van mij niet.. Trouwens, de kosten van shipping liggen erg hoog vanuit canada e.d. en zodoende kun je ze alsnog beter in NL kopen.
Deze zijn nep! Maar wat jij zegt over de roxy klopt niet hoor. Ik weet niet of ze ook zo heten maar ik heb mijn uggs, met veters, uit de uggs winkel vandaan
Grrrrrrrrrrrr ik wil uggs! Dacht dat dat echte waren! Heeft iemand een goed adresje op internet waar ze echt zijn en niet duur?
www.coccinelle.nl , daar staan er een paar op en ik denk dat de prijzen wel ongeveer overeen komen van alle uggs . En daar staan ook wat zomermodellen bij maar die vind ik persoonlijk niet erg spannend ..