Hoi, na me 5 mnd lang heel misselijk te hebben gevoeld, ging het de laatste weken eigenlijk heel goed! Zeker deze week roep ik steeds hoe goed het allemaal gaat, aangezien we een goede echo hebben gehad met 30 weken, ik verschillende bloedtesten heb gehad die allemaal goed waren en ik nauwelijks nog overgeef... Juist vandaag is het weer mis... Heb 3 keer overgegeven onder werktijd... Erg vervelend. Ik had nog bijna niks gegeten,dus de 2e keer kwam er alleen maar slijm maar ook één of ander felgeel vloeistof... Ik weet niet wat dat is? Gal misschien? Misschien zeg ik wel wat doms hoor. Maar al die keren dat ik eerder heb overgegeven (ook vaker op lege maag) is er nooit zo'n gele vloeistof naar buiten gekomen. Iemand enig idee wat dit kan zijn? Ik ga nu 2 uurtjes slapen en hopen dat het dan weer wat beter gaat...
Als je gal spuugt is het doorzichtig... geel geen idee? misschien even voor de zekerheid je huisarts of verloskundige bellen?
Gal is idd geel. En je kan gal spugen omdat je niet of weinig gegeten hebt. Ook van te weinig eten kan je heel misselijk raken...probeer dan een klein iets te eten en kijk of je misselijkheid verdwijnt. Wel vervelend hoor, je zo beroerd voelen.
idd, denk dat het buikgriep is... komt nu ook ''van onderen'' eruit... sorry vies maar waar. Van zwangerschapsmisselijkheid ben ik nooit zo lang misselijk en ziek geweest. Met de diarree erbij zal't wel iets anders zijn. Tis inderdaad felgeel dus denk dan gal. Bedankt en ik duik m'n bed weer in (man is morgen ook nog jarig)
Ik kom je even de spreekwoordelijke hand schudden... Gister verweet ik het nog aan mijn zwangerschap, maar nu het ook van onder eruit komt weet ik zeker dat het een buikgriepje is! Ik hou ook niks binnen en spuug ook gal (bij mij issie groenig haha) Beterschap!!!
Er heerst momenteel een gemene buikgriep. Met oud en nieuw begonnen en twee weken volgehouden. Daarna nog 6x los een dag en een nacht en vorige week weer een week. Heftig spugen en later diaree. Het is echt een gemene griep en erg besmettelijk! (hele fam, man, kind, moeder, schoonmoeder, schoonvader, zus, heeft hier plat gelegen!) Beterschap!!