Wie kan me helpen. Ik zoek een BH zonder beugel en dan wel met enigszins voorgevormde cup of iets gewatteerd zodat je te tepels niet zo ziet, want dat vind ik toch wel zo lelijk onder een leuk strak shirtje. Het liefst direct een voedings bh zodat ik die straks ook nog kan gebruiken. En die kan ik dus nergens vinden, ze zijn dan allemaal flinterdun en dat lijkt toch nergens naar??? En ik ga nu toch echt nog geen pads gebruiken, ben nog maar 3 maand zwanger, hihi. Ken er alleen eentje van Anita van 55 euro, maar die heb ik al. Het liefst iets goedkoper dus, zo niet, dan moet ik er maar geen probleem van maken.
hotmilk heeft hele leuke! Weet niet tot hoe ver ze gaan, maar sowieso tot D/E Weet alleen niet of je ze in nederland kunt krijgen. Ik had ze bij ijn vorige zwangerschap in engeland besteld. Voor 1 pond verzendkosten is dat ook een optie! Nursing Bras - FREE UK Delivery edit, ik zit nog even te kijken, ik vind ze in engeland echt wel een stuk goedkoper! voor 1 pond betaal je grofweg E1,20!
Deze lijken op zich wel leuk inderdaad, maar wel veel met beugel volgens mij en ik vind het kopen via internet niet zo handig voor een bh, wil het toch liever passen want heb inmiddels al 2 in huis gehad en weer retour gestuurd......
Hoi Ik herken je probleem. Heb omdat ik het ook niet kon vinden nu de voedingsbh's van kruidvat dat zit redelijk maar zijn ook dun. Nu kwam ik vorige week deze tegen. Wil nog even in de winkel gaan kijken of het ook echt wat is maar zijn volgens mij wel okay. V&D Bh V&D Ik denk dat dit wel wat is maar moet dus nog even gaan kijken id winkel succes
Daar heb ik inderdaad nog niet gekeken, want wij hebben geen vend, maar zal dit ook niet zo'n dunne zijn??
wat ik deed, is goed de maat tabellen lezen, goed kijken naar je huidige bh en veel tegelijkertijd bestellen. Ik geloof dat ik voor mijn bh wel 4 maten besteld heb. Thuis rustig passen en de rest retour. Wat je ook kunt doen is in een winkel je maat op laten nemen. Hou er wel rekening mee dat die ene website engelse maten aan houd. Maar er staat ook op die site een omreken tabel. Die beugels vallen wel mee volgens mij, vaak is het verstevigende stof, ipv een beugel. beugel mag wel trouwens he, als het maar echt goed zit! Succes! edit, zie dat je kunt selecteren voor beugelloze bhs! links, 'wirefree nursing bras' kiezen!
Ik heb ook die van hotmilk gehad de vorige zwangerschap en voedingsperiode en ook in de UK besteld, dat scheelt de helft, gewoon een aantal tegelijk bestellen in verschillende maten. In de winkels vind je bijna niets fatsoenlijks, vooral niet als je een wat grotere maat nodig hebt.
ik denk van niet maar ik weet het niet helemaal zeker. Waarom ik van niet denk is dat dit de enige voedingsbh is waarbij staat softcubs. En die andere voedingsbh's op de site staat soepel elastaan ofzo bij. Maar ik wil er wel zo 1 als de lichte zomer shirtjes etc weer kunnen. Maar als ik een vd tegen kom dan ga ik kijken. Heb dus niet zn haast maar ik wil ook passen want de ene maat is de andere niet. Die van kruidvat zijn dezelfde als van hunckmuller alleen zijn ze 10 euro goedkoper. Vind ze wel handig voor erbij. Maar ben normaal ook van de t-shirt bh's voel ik me prettiger in. Ben benieuwd of er nog meer reacties komen. Hema, h&m heb ik ook geprobeerd zit niet goed en zijn dun zowel de zwangerschaps als de voedingsbh;s. groetjes
V&D Bh V&D V&D Bh V&D Dit zijn de 2 anderen die ze hebben maar daar zie ik wel aan dat het dunne stof is
Ik had precies hetzelfde, wilde een bh zonder beugel maar niet zo'n slappe , want dan zag je mijn tepels steeds door mijn shirt heen (bijvoorbeeld bij die meegroei van de hema is dat) En ze hebben goeie bij de H&M! Op de mama afdeling. Zijn voedingsbehas die je nu ook al prima aan kunt, zonder beugel en met dunne voering. Ze zijn lichtroze en glad, best mooi ook. Je hebt ook een katoenen grijze of gestreepte versie, die zijn iets stijver, maar ook zonder beugel en wel gevoerd. Kosten 14,95. Thuis deed ik dan wel die meegroei aan van hema en als ik ging werken die van H&M. Ikzelf heb inmiddels een fortuin aan bhs uitgegeven omdat mijn borsten ineens twee keer een enorme groeispurt hadden. Ik heb van de H&M die lichtroze een 85C en een 85D die ik nu dus al niet meer pas. De C heb ik iets van zeven dagen in totaal gedragen en de D maar een dag. Niet omdat ze niet lekker zaten (juist super) maar omdat ik ineens naar een E ben geschoten (als het ook al niet meer is ondertussen). Als je wil mag je ze van me overnemen. Of zelf even bij H&M gaan kijken natuurlijk. Succes in ieder geval!
Goeie tip, dank. Ik heb zelf normaal 75, maar nu neem ik 80, dus 85 is iets te wijd denk ik. Ik ga wel even kijken, hier helaas geen HenM in de stad, moet ik ff voor rijden en dan ook maar langs de VenD
Die van hotmilk zien er erg mooi uit, bedankt voor de tip. Ik heb zowel bij de H&M en V&D gepast en vond bij beide de bh's helemaal niks. Vond de pasvorm echt niet fijn.
Goed om te weten! Heb vandaag een goedkope normale t-shirt bh bij tersal gehaald. Geen super kwaliteit en ook geen voedingsbh hoor. Maar schrok wel vd maat ben van 80b naar 85d gegaan. Heb ik in iedergeval een bh die onder een strakker shirtje kan was 5,- euro. Zag bij de kruidvat in gouda voedingsbh'smet beugel en tshirt vorm liggen maar zag er niet zo comfortabel uit. En vind ze veel te duur voor 15,-
Heb wat besteld VIA lingerievoortwee.nl Hebben ze ook hotmilk, vind ze erg fijn en ook mooi. Bovendien hebben ze modellen met 6 rijen haakjes, waardoor je qua omvang redelijk wat mogelijkheden hebt. Heb voor de maat de maattabellen op de site gebruikt. De maat waar ik op uit kwam bleek bij het passen thuis precies goed. Het is wel wat duurder spul, maar zit gewoon erg goed en mooi.... Vind ik heel wat waard. Succes!
Jaa ik weet het!!!!!!!!! Net bij de Livera een bh van triumph (geen voedingsbh) gekocht! Was 35 euro, zonder beugel maar wel voorgevormd! Zag ze ook bij de prenatal maar die hebben alleen grotere maten. Kan je alleen afraden om daar in de pashokjes te gaan staan, ze hebben verschrikkelijk (knalwit en zó niet-camouflerend) licht. Wat ziet dat eruit na twee keer borstvoeding, ben van schrik zo naar huis gefietst! En dus de helft vergeten te halen in de stad
Voedings-BH, Petite Fleur, set van 2 - OTTO online shop Voedings-BH-hemd, set van 2, PETITE FLEUR - OTTO online shop Ik kwam dit ook nog tegen.. Vind internet bestellen ook niet fijn met bh's ik weet ook niet wat mn borsten de laatste maandjes nog gaan doen.. Lastig verhaal