En dit is het kamertje waardoor ik enorm ben gaan twijfelen. Hij is er in deze kleur helemaal niet meer, maar wel een bruine kleur die ik ook erg mooi vind. Qua kwaliteit en materiaal is dit echt een ander niveau, en in de prijs scheelt het geloof ik 50 euro. Hoe meer ik ermee bezig ben hoe meer ik tegen het eerste kamertje wordt (hah). Misschien is het echt wel een gevoelsding hoor, vind het opeens zo koud en kil overkomen. Maarja, als ik die andere bestel, wellicht vind ik de kleur dan opeens weer helemaal niets? (Haha, hier waren m'n hormonen dus wel aan het woord, denk ik).
oke zelf ben ik ook meer van het hout (leeft meer). Het enige voordeel aan de eerste kamer die ik kan bedenken is dat hoogglans heel makkelijk af te nemen is en hout je echt moet onderhouden.
IN de stijl van het eerste kamertje heb je dan ook deze. Ook 1000 euro (het ook niet helemaal waard mijns inziens, maar misschien ben ik gewoon kritisch) maar dan heb je wel 140 euro korting op een box erbij, wat ook weer scheelt.
Je moet natuurlijk wel helemaal blij zijn met je kamertje. Je kostbaarste bezit komt daar dadelijk toch een jaartje of 3 in de liggen. Bij de ikea hebben ze idd ook hele leuke en degelijke dingen. En voor niet al te veel geld. Doen wat je hart je ingeeft. Het is zo belangrijk dat je je thuis voelt in je kamertje. En zeker als papa en de gulle gevers het er mee eens zijn. Betrek hun idd er anders eens bij. Zeg wat je op het hart hebt, laat zien hoe jij het eigenlijk in gedachten had en laat ze het evt. desnoods zien. Ik vind het 2de kamertje (plaatje) dat je net liet zien trouwens wel helemaal super. Beetje landelijk met die open vlakken en mandjes enzo. Ook makkelijk onder de commode te doen omdat die op pootjes staat.
Mooie kamertjes allebei. Kwaliteit moet je voelen dus dat weet ik niet... Kast met open vakken en manden is wel meer schoonmaken. Moet je zelf inschatten of je dat wil. Ik ben allergisch dus zou voor mij geen goed plan zijn.
Tweede kamertje wat je liet zien vind ik echt super! En hoogglans is ook niet alles, je ziet er echt alles op!
Ja, tweede kamertje waren wij dus ook helemaal verliefd op, maar helaas niet meer leverbaar in het wit. Wel dus nog de lichtere bruine kleur, en een heel donkere koloniale kleur. We zijn uiteindelijk het weekend eerst weer eens naar babypark gegaan om te kijken, en de dag erop naar baby-dump. Samen met m'n schoonouders. De lichte bruine kleur viel best tegen, dus die viel af. Heel grappig trouwens, m'n schoonzussen wisten niet van mijn gevoel, maar hadden zelf al gezegd (ze wonen niet in Nederland, dus contact gaat vaak via m'n schoonouders, of nichtjes en neefjes via whatsapp) dat de kamer sowieso een dure uitgave is, dus we dan best kunnen kijken naar iets wat wat specialer is dan de eerste kamer, ookal zouden ze dan misschien nog wat meer kwijt zijn. Ik was dus echt niet volledig met m'n gevoel aan het denken.. In ieder geval: we hebben nog veel gekeken, vergeleken en uiteindelijk gaat dit het worden! Babykamer Step, met een ander wandrek en voor in de woonkamer box Sofie, die perfect bij onze andere meubelen past!
Hier de box en het superleuke wandrek. Ben erg blij dat we alsnog een andere keuze hebben gemaakt. In de prijs scheelt het uiteindelijk vrijwel niks (we hebben de juniorkamer gekozen, met doorgroeibed) maar qua gevoel zit het nu wel helemaal goed. Hopen dat het zo blijft haha! Nu lekker uitkijken naar het klaarmaken van de kamer zelf, en dan een kwestie van aftellen naar de levering van het kamertje.
Ja heb ik ook, en daarbij je hoeft dus zelf dat kamertje niet te betalen, dus geld over voor de pampers Ik vind het zo lief van je zussen!!
Hahah, is niet erg hoor! Vind het ook echt superlief, want het is echt niet dat ze zelf het geld over hebben. Ze wonen in het buitenland en voor hun gevoel zijn ze er dan toch ook een beetje bij. Laatst ook een hele doos oreo's gekregen, en bodybutters etc, dus ze zorgen heel goed voor me!