Zijn dit hormonen???

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Elleke, 9 aug 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hoi hoi allemaal! Pffff, iedereen kijkt zo tegen me aan dat ik geen last heb van hormonen; mag ook niet klagen, want ben geen moment misselijk geweest of wat dan ook, alleen heel moe in het begin! Maar ik voel me de laatste paar weken zo :(.. Kan aan van alles twijfelen (kan ik de bevalling wel aan, heb ik straks wel liefde voor m'n kindje), kan ineens heel boos worden op m'n mannetje (terwijl hij zo lief voor me is), het idee dat ik straks moet bevalling beangstigd me soms enorm (kan me gewoon niet voorstellen dat IK straks degene ben die een kindje ter wereld gaat brengen).. Word er soms gek van! Kan ik dit op hormonen schuiven en wie herkent zich hierin?

2. maris05

maris05 Lid

6 dec 2010
    82
    0
    0
    visagiste voor een groot cosmeticahuis
    alkmaar
    ja,echt hormonen!!!! heb me de eerste 3 maanden vreselijk gevoeld,echt vreselijk!!! ik was zo verdrietig en chagrijnig en nog zoveel meer en tegelijkertijd wel dolgelukkig met mn zwangerschap. Echt na die 3 maanden ben ik me zooooooooo goed gaan voelen,en tot nu toe want ben nu 39 weken+6dagen zwanger ben ik heel blij,tevreden,gelukkig enz enz!!!ik voel me beter dan ooit,dus het komt echt echt goed!!

Deel Deze Pagina