Iedere nacht word ik er weer wakker van: Ik zweet als een otter en ik ben zeiknat. Vooral tussen mijn (inmiddels een aantal cupmaten groter zijnde) borsten is het één groot zwembad Ik slaap zonder deken en met een dun shirtje en een boxer aan en nog zweet ik me een ongeluk. Zijn er meer zwangere meiden die dit hebben? En is hier behalve bevallen iets tegen te doen misschien? Liefs van een zweterige mama
Hou maar op!!! Ik heb het ook aldoor zoooo warm! Gelukkig zweet ik s'machts niet zoveel. Ik slaap met een laken en heb de ventilator aan Maar overdag is het echt vreselijk....bij de minste inspanning heb ik het zweet op mijn voorhoofd, neus en kin staan. Gelukkig niet echt op de rest van mijn lichaam. Heb er overigens sinds 5 dagen last van....en vanaf toen hou ik ook veel vocht vast.
na de bevalling gaat het ook nog effies door... daarom krijg je vaak een schoon bed van de kraamzorg ik vond het erger worden met het beschermmatje om mijn matras, was blij toen die weer weg was... nog maar effies meid, miek
@Consider: Jij schiet ook al op! "Gelukkig" voor jou gaat de temperatuur morgen weer naar beneden, niks aan zo'n glimmend hoofd de hele dag. Weten we nu wel vast een beetje wat ons te wachten staat als we over een paar jaar in de overgang raken @Miek74: Ooowh dat rotmatje heb ik van de week ongeveer 20 seconden onder mijn overtrek gehad en toen werd ik er al helemaal gek van. Het kraakt en het kleeft haha. Ik gok het er maar op dat ik bij de 90% hoor waarbij de bevalling niet begint met het breken van de vliezen anders doe ik de komende weken helemaal geen oog meer dicht
ik slaap ook onder een dun lakentje soms haast naakt maar nog zweet ik me kapot , ik zweet zelfs wanneer ik tv aan het kijken ben heb het zoooo heet
Bij mij ging het na de bevalling nog een paar maanden door. Koud douchen voordat ik naar bed ging hielp wel iets. (hoeft niet de hele douche hoor, gewoon koud eindigen).
Ik heb er ook last van helaas... Soms kom ik gewoon niet in slaap omdat ik het zo warm heb en als ik wakker wordt is het een zwembad. Ik weet ook geen oplossing, dus als er nog meer mensen zijn met een tip?
Hier ook, slaap ook alleen maar met dunne pyama aan en dan nog kei zweten. Dan heb ik ook nog zo'n mannetje wat tegen me aan komt liggen, kan ik nu dus echt niet hebben want dat voelt aan als een gloeikachel. Deken gaat ook van me af, alleen af en toe over mijn onderbenen want die hebben het gek genoeg niet warm. Laatst was er een hoop herrie in de buurt en konden we niet slapen, dus raam dichtgemaakt, toen was het helemaal ramp om te slapen.
Begin er hier ook last van te krijgen. Manlief die het normaal altijd warm heeft ligt onder het zomerdekbed en ik die het altijd koud heeft ligt onder een laken Overdag gelukkig geen last van, zweet normaal echt nooit.
Fijn om te lezen dat ik niet de enige "hot mommy" ben Begrijp me niet verkeerd ik zit ook liever in de zon met mijn verlof maar wat dit betreft bof ik maar met deze temperaturen.
wat grappig dat hier al een topic over is.. Ik dacht er gister avond nog aan. Telkens als ik naar bed ga begint het hoor.. Het lijkt wel of ik een kachel wordt. En dan met name me benen en voeten beginnen te gloeien.. Ik slaap tegenwoordig met een icepack onder een laken met de ventilator aan.. En dan nog heb ik het warm.. Hopen dat het tot eind september zo blijft qua temperaturen hahaha
hier ook hoor , kan niet eens mascara op zonder op een panda te gaan lijken ik heb het zooooo heet heel de dag door behalve s,nachts want we hebben airco in de slaapkamer wel super fijn anders zou ik echt niet aan mijn nachtrust toekomen . volgens mij is dit zo,n ,het hoort erbij , klachtje , tenzij je hoge bloedruk hebt natuurlijk ! liefs edith mama van mees*
Voor degenen die dat verschrikkelijke matje uit het kraampakket al in een hoek hebben gegooid: bij de Action verkopen ze waterdichte matrasbeschermers en die zijn veel fijner. Een eenpersoons (90 cm) kost E 7,50 (ik hem m alleen om mijn matras heen gedaan), maar ze hebben ook 1.40 en 1.80. Echt een aanrader, scheelt mij een hoop vocht!
Ja dat heb ik dus ook, als ik maar lang genoeg met mijn benen op elkaar lig komt er vanzelf rook onder de deken vandaan Icepack klinkt ook als een aanlokkelijk idee
Dat valt wel mee. Het is iets warmer dan helemaal geen bescherming, maar veeeeeeel beter dan dat matje uit het pakket. Maar ik wil niet het risico nemen dat mijn matras echt verziekt is, mocht het toch in bed gebeuren.
Hier ook een zwetende mama! Bij de minste inspanning staat het zweet alweer op m'n voorhoofd en heb ik zweetdruppeltjes onder m'n neus staan! En ook in bed heb ik het heel warm! Alles zweet dan! Pfffff...