hallo ik wou wel eens weten vanaf wanneer iedereen vanaf de buitenkant al echt de baby voelde? ik ben nu morge 21wekee en voel de baby wel al maar vanaf de buitenkant nog niet echt niet veel in ieder geval
ik was 19 weken dat ik het 1keertje gevoeld heb(denk ik) maar met 21 weken zat ik in bad en toen in eens zag ik wat water spatten en ja hoor paar keer achter elkaar.. toen ik beneden kwam en het vertelde aan mijn man heeft ie zijn hand op mijn buik gelegd en gelijk een paar trapjes! zo'n geweldig gevoel en nu buik danst alle kanten op
ik begon haar van de buitenkant te voelen vanaf een week of 25 dacht ik, ik ben het nu alweer kwijt, ik dacht rond die tijd in ieder geval
Hier vanaf 22 weken ongeveer...eerst een heeeel klein beetje...maar een paar dagen later zag je al heel mn buik heen en weer hobbelen!
Met 18 weken heeft m'n man het gevoeld aan de buitenkant. Placenta ligt achter hier, dus dat kan wel schelen.
Interessante vraag aangezien ik het me vandaag zelf ook nog afvroeg... Ik ben 20 weken zwanger en zelf voel ik het kleintje wel, maar langs de buitenkant is nog niet veel (of niks) te merken. Spannend, maar zo te lezen aan jullie reacties zal het nu niet lang meer duren.
wel leuk om te lezen da t bij iedereen eg verschilt khoop dak t binnekort ook goee voel aan de buitenkant kheb t nou 2x gevoeld ofzo aan de buitenkant kan ni w8en tot ik het continu voel en beter voel
Bij mijn eerste kindje was het rond 22 weken, nu voelde mijn man het voor het eerst bij 19 weken. Een erg leuk gevoel, ook voor jezelf als je zo'n shotje tegen je handen voelt!
bij mij heb ik het sinds eergisteren ontdekt. placenta ligt bij mij ook aan de voorkant maar ik ben vrij tenger dus mischien speelt dat ook een rol.
hier voel je hem erg goed aan de buitenkant en als je even je hand erop legt zal hij zeker reageren haha. soms zie je hem zelfs aan de buitenkant bewegen en steekt er zo nu en dan wat uit ben vrij slank (voor de zwangerschap dan haha) en de placenta ligt achter
Ik lag vanochtend eens voor de grap naar mijn blote buik te kijken (ik lag op bed) Ineens voelde ik dat ze schopte en dat zag ik ook me buik kwam iets omhoog hahaa echt geweldig..! maar voelen met mijn hand lukt nog niet, want zodra we de hand er op leggen schopt ze niet..!
precies op 26 weken voor het eerst vanaf buiten voelen (en zien) schoppen..zelfde dag vriend ook gevoeld.