Zijn dit indalingsweeen??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door flixbilly, 24 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mugje

mugje Actief lid

28 jul 2010
    379
    0
    16
    NULL
    NULL
  2. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Bedankt mugje. Ik ga dat topic maar eens doorlezen.

3. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Hoi Dames,

Gister ben ik bij de verloskundige geweest en heb ik ook aangegeven wat ik voel. Dit zijn inderdaad indalingsweeen. Onze baby ligt nog niet vast in mijn bekken maar is al wel een heel eind ingedaald met het hoofdje.

Groetjes Sabrina

4. chupa

chupa Bekend lid

17 jan 2010
    504
    13
    18
    Vrouw
    Groningen
    Hi,

Ik heb dat ongestelheidsgevoel ook gehad maar had er heel af en toe wat stekjes in de vagina bij. Het heeft een dag of 4 geduurd, de verloskundige bevestigde (na die tijd) dat de kleine volledig ingedaald was:D

5. Acem

Acem Fanatiek lid

6 mei 2010
    1.587
    8
    38
    Brabant
    ik heb dit ook steeds.. menstruatiepijn... ergens denk ik het met indalen te maken heeft.. en dan denk ik dat baby een groeispurt doormaakt.... waardoor ik die lichte pijn heb.. want het komt en gaat namelijk.... vandaag had ik het weer maar nu niet meer... is echt heel vreemd en ik ben 34 weken ga morgen aan de vk vragen.

6. misa

misa Niet meer actief

Ik zou het niet weten. Ik heb mijn hele zwangerschap door heel af en toe ongesteldheidspijntjes. Volgens de vk was dat heel normaal. Dus het zou vanalles kunnen zijn.
    Volgens mij verschilt het ook heel erg per vrouw (en zwangerschap) of je het indalen echt voelt.

7. flixbilly

flixbilly Fanatiek lid

5 sep 2009
    1.019
    0
    36
    Nederland
    Mijn verloskundige vertelde gister dat ons kleintje al wel een heel stuk ingedaald is en dat ik dat dus voelde.

Groetjes

Deel Deze Pagina