Het eerste deel van de zwangerschap was ik ontzettend misselijk, met uiteraard daarbijhorend overgeven.. komt bij veel vrouwen voor, helaas dan maar.. 2de deel ging gewoon prima! kon weer gewoon eten. Maar het laatste deel geef ik ineens weer over.. maar dan plotseling enzo. Dus ik ben niet hele tijden/dagen misselijk, maar gooi ineens zonder waarschuwing vooraf mijn ontbijt er weer uit!! (en gaat net zo lang door tot echt ALLES leeg is... AU) Dit dus al een tijdje af en toe, maakt niet uit wat ik eet. Ik probeer dus ook zo rustig mogelijk te eten, rustig te wachten, en dan weer even later weer een beetje. Maar vandaag was al helemaal een uitzondering!! Nu niet direct na het ontbijt, nee, een uur erna! ineens voelde ik het opkomen, en teiltje stond gelukkig aan mijn voeten.. mijn hele maag werd weer geleegd.... en zuuuuuuuurrr... dit kende ik echt niet! Wie geeft er nog meer over aan het eind van de zwangerschap? en wat doe je er tegen? Ik ben dus niet misselijk.. het is alleen overgeven. stom he?
Hoi Klijntjuh, Ik kwam even kijken omdat ik juist vooral erg misselijk ben sinds een week of 2, 3.... Maar dan weer niet overgeven, gelukkig. Ik ben juist in de ochtend, vooral bij het wakker worden, heel weeig, moet dan echt wat eten en dan voel ik me wel weer beter. Ik ben aan het begin van de zwangerschap juist helemaal niet misselijk geweest. Ik lees dus wel even met je mee, maar kan je helaas niet helpen met tips o.i.d. Wat ik me kan voorstellen is dat je maag nu zo in de knel zit, dat je daardoor niet lekker bent. Maar zo zonder aankondiging overgegeven, ik zou het als ik jou was toch even bij de vk navragen de volgende keer.
vreemd. Ik ben niet echt misselijk geweest in het begin van mijn zwangerschao. 2 keer een nectarine overgegeven en dat was het dan (lucky me, I know) Maar nu vanmorgen werd ik echt misselijk wakker. Ondertussen is dat over, mss met nakende bevalling te maken? Onze organen hebben ook niet veel ruimte meer hé (ik kan niet zoveel meer eten)
Mijn maag heeft zich net voor de 2de keer geleegd vandaag.. Lig nu helemaal kapot en bekaf op bed, ga even een middagdutje doen, en dan kijk ik wel verder
He getver, sterkte Klijntjuh! Kan het geen virusje zijn? Grietje; dat heb ik dus ook! 1 keer in het begin een kop koffie op nuchtere maag die niet lekker viel en die er direct weer uitkwam, verder helemaal niet overgegeven! En nu steeds misselijk bij het wakker worden. Hoop dat het met de bevalling te maken heeft!