droger vraagje

Discussie in 'De lounge' gestart door emje, 24 nov 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. emje

emje Niet meer actief

hoi meiden,

wij hebben een condens droger van net 3 jaar oud. sinds een week merk ik dat elke keer na het drogen er water onder de droger uitkomt.

weet iemand waar dit water vandaan kan komen? is het nog te repareren, of is het beter om een nieuwe te kopen?

we hebben er nu even tijdelijk een anti lek bak onder gezet. alle filters zijn schoon zowel aan de voorkant als achterkant, dus daar zal het niet aan liggen.

2. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Hé dat hebben wij ook!

Ik denk dat dan de waterbak te vol zit ofzo?

Maar ik lees mee.

3. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

20 aug 2006
    9.082
    1
    0
    Overijssel
    Zit de slang wel diep genoeg in de afvoerpijp?

4. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja hier wel. Het komt er aan de voorkant uit, onder het deurtje.

5. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Hier ook soms, dan zit de filterbak vol die je uit de droger moet halen.
    even schoonmaken en dan is het weg.

6. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Bedoel je de waterbak of het stofrooster? Ik leeg dat na iedere droogbeurt. Dus dat zou het niet kunnen zijn.

7. Chrissie

Chrissie Niet meer actief

Hier deed ie dat toen de droger verstopt zat. Ik maakte de filters ook altijd schoon, maar toch komt er verder ook wel stof in. Wij hebben een filter in de deur, dan een filter die je ziet als de deur open is, en nog een geheel onderaan. Nu zat het tussen dat filter dat bij de ingang van de deur en het filter onderin verstopt. Ik ben echt aan t prutsen en schoonmaken geweest, maar toen alles weer stofvrij was, was de lekkage over.

8. ProudMum

ProudMum Niet meer actief

Naast mijn waterbak zit een inwendige filter, hierin verzameld ook stof en water. Bij mij zit hij onderin de droger.
    Ik bedoel dus niet de waterbak en stoffilter die na elk gebruik geleegd moeten worden, maar echt diegene die in je droger zit en die je 'los moet draaien'

9. petrabr

petrabr VIP lid

6 okt 2007
    8.000
    1
    0
    zuid holland
    hier precies hetzelfde, met een pincet het kleine gaatje waar het water naartoe gaat leeg gemaakt en toen was het weer in orde. Nu doe ik dat eens in de paar maanden

10. emje

emje Niet meer actief

ik maak altijd na elke droogbeurt de waterbak leeg. de filter in de deur schoon maar ook de filter die je los moet schroeven maar ik elke keer schoon. ik snap er echt niks van :(

11. Lola86

Lola86 Fanatiek lid

12 jan 2010
    1.660
    0
    0
    Of is er misschien een afdichtrubber bij je filter onderin niet meer goed..

12. tico

tico Fanatiek lid

14 jul 2008
    1.311
    0
    0
    hier moest ik ook met een pincet een klein gaatje leeg maken en toen was het weer goed. Ik heb een wihrpool en dan moet ik het klepje aan de voorkant open maken en een lang ijzeren ding eruit halen en daar zit dat afvoertje (lekker vaag antwoord he?)

13. Ikheid

Ikheid Niet meer actief

Ja die filter onderin doe ik ook regelmatig, die moet je er idd uitdraaien en zit verstopt achter een deurtje.

14. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.805
    4.191
    113
    hier ook net zo

Deel Deze Pagina