Ik zou heel blij zijn met jouw cadeautjes. Allemaal verschillende spulletjes die je dan speciaal voor mij en voor mijn kindje hebt uitgekozen. Ik heb nu al zelf 2x zo'n kraammand gemaakt, en ik vind het heel erg leuk om de reactie van de ouders te zien.
Hartstikke leuk! Je zegt dat je het niet breed hebt maar dat zie ik in cadeau-lijstje absoluut niet terug. Je hebt hele leuke dingen uitgekozen!
Oh Leuk zeg!! Iemand zei het al, de action is ook een hele leuke (goedkope) winkel om in te shoppen. Misschien nog een kleine tip...een nachtlampje. Die van mij komt bij de kruitvat vandaan en mijn kleine kan niet meer zonder! Veel plezier met het samenstellen!
een paar condooms voor pa zat er hier altijd in lievelingsbiertje of iets wat hij graag lust een boekje met papa tips erin er is ook een boek met de titel papa ik vind je lief zijn wel goedkoop te krijgen bij z,on shop meende dat ik toen 2,50 er voor gaf. voor de rest 1st bestekje van de kleine houten trein met de naam van de kleine boekje daarom hou ik zo van jou ofzo erg leuk zwitsalgeur zakjes 1st tandenborstel een muziekdoosje/knuffel voor op sl-kamer tandendoosje action 2,00 ofzo niet de mooiste maar wel geinig badcape heb hier nog wel nieuwe liggen mag je over nemen tov verz.kosten heb hier ook nog boek te liggen baby`s 1st jaar nieuw maar die heb je al zie ik. voor de rest super hoor geef allen nog wat tips waar je mssch nog wat aan hebt.
wat ontzettend leuk!! ik zou ook heeeeeeeeeeeeeeeeel graag zo'n kraammand willen krijgen zeg! zo leuk!
wij hebben bij de geboorte van ons dochertje 3 manden gehad,ik moet zeggen dat was wel een beetje teveel van het goede , omdat we pas op dag 4 konden beginnen met uitpakken hahaha. Maar je hebt er hele leuke dingen in zitten, echt een leuk pakket.
Het gaat vaak al om het idee! het lijstje is super! heb ik ook gemaakt. En had er van alles in! ook een fles wijn voor de papa rompers, mutsje, speentje, mama cremé, douchgel..etc! Ze zullen er wel heel blij mee zijn!
Erg leuk pakket. Misschien kun je er nog badeendjes bij doen, dierenwashandje,rompertje, sokjes, socks ons (Sock Ons little things that keep socks on! Ingenious trendy solution lost socks, dribble ons baby gift, best new invention Sockons Sock-Ons, bij prenatal te koop en voor in de eerste maanden echt super handig) en misschien een klein slaapzakje.
En kortingsbonnen voor pampers ofzo? Een leuke baby catalogus erbij, zodat ze zelf ook ten alle tijden kunnen kijken ( bied ook even 'een rust momentje" ze bladeren er toch even doorheen)
Leuke cadeautjes hoor! Ik heb ook een kraammand gemaakt voor mijn schoonzus, die nu elk moment kan bevallen. Ik heb dit erin: de mand zelf is een speelgoedkist van Woezel en Pip, dat is cadeau 1 een flesje infacol tegen krampjes een boekje van nijntje een omslagdoek het oei ik groei boek gipspakketje voor een voetafdrukje een zwembroekje met een pak zwemluiers erbij bakjes om poedermelk mee te nemen een rugzakje voor de kleine, voor naar het kdv een voedingsarmband En ik heb bij elk cadeau een gedichtje gedaan. Ben benieuwd wat ze ervan vindt
Dat ziet er heel leuk uit. Denk ook aan een pak tissues voor de kraamtranen.... Ik zou heel blij zijn met een dergelijke mand. En het is al gezegd, je ziet er niet aan dat jullie het niet breed hebben!! Mijn complimenten meid! Ik bedenk me net dat ik ook moet gaan beginnen. M'n vriendin is half december uitgerekend.... Ben al wel begonnen met het maken van een mobile en een kinderwagenhanger (Knippie oktober)