Ik was een week overtijd (6dagen) en had vlak op en na mn nog heeeeeeeleeee super lichte streepjes (wel super super goed kijken), maar die leken steeds minder te worden. Totdat ik na 6 dagen ineens mn menstruatie kreeg, dit was afgelopen donderdag. Ik verloor gelijk heel veel bloed net als vrijdag. In vergelijking met mijn normale menstruatie was het echt heel veel, vooral voor de eerste twee dagen. Ik dacht dit zal wel komen doordat het ineens een week later was en gisteravond werdt het al minder. Ik moest zaterdagochtend nog naar de wc rennen, omdat ik bijna doorliep en vanmorgen was alles schoon. Tot een uur of 12 ook helemaal geen bloedverlies gehad, maar wel onwijze steken en een erg pijnlijke straling naar mijn bovenbenen. Ineens verloor ik best wel veel bloed en er zat een lang stolsel (of misschien waar ik aan dacht, een vruchtzakje misschien?) bij te zitten. Nadat dit gebeurde verdween spontaan alle krampen en geen pijnlijke uitstraling naar mijn benen. Was dit dan toch een soort miskraam?
Jouw verhaal is mijn verhaal... Dit was een miskraam meid. Ik ben toen het mij gebeurde nog naar de huisartsenpost geweest en hij bevestigde het. Sterkte!
Het lijkt er wel op. Als je test en ook al is het streepje heel erg licht, er zit dan hcg in je bloed en ben je dus zwanger geweest.
Zou goed kunnen. Ik heb het precies hetzelfde. Was met mijn man en dochter aan het winkelen... ging even naar het toilet en toen ik opstond "viel" er een vruchtzakje in mijn slipje. Heb het meegenomen in een zakje en ben ermee naar de huisarts gegaan die bevestigde dat ik 2e paasdag een miskraam heb gehad. Het vruchtje was toen een week of 7 (was ook goed te zien met vergelijkingen van vruchtzakjes via foto's op google). Sterkte meis...
Kan me niet voorstellen dat je met 6 dagen overtijd al een zichtbaar vruchtzakje verliest. Maar als je positief hebt getest dan was het wel een miskraam. Mijn miskramen waren steeds tussen de 6 en 9 weken en met die vroege heb ik niet zichtbaar iets verloren. Die wat later wel. Sterkte!
Bedankt voor de reacties. Ja wat ik zei, het had ook net zo goed een groot stolsol kunnen zijn hoor. Maar voor mn gevoel had ik ook echt zoiets van volgens mij heeft er wel "iets" gezeten en nu dus helaas niet meer. Maar we gaan positief weer de volgende ronde in. Ik ben er van overtuigd dat het echt goed gaat komen.