Beenweeën, zorgen zij ook voor onsluiting?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Elleke, 18 sep 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Elleke

Elleke Fanatiek lid

1 mrt 2011
    1.835
    170
    63
    Hallo allemaal! Al vanaf kwart voor 2 vannacht heb ik last van beenweeën. Het begon met weeën in m'n rug, wat voortkwam uit pijn bij m'n liezen. Heb ook een paar uur buikweeën gehad, maar nu zit ik echt alleen nog op beenweeën. Zijn dit ook weeën die voor ontsluiting kunnen zorgen?? En is mijn bevalling nu begonnen? Krijg de beenweeën om de 10 min., de buik-en rugweeën zijn op 't moment afwezig. Kan de buikweeën niet wegpuffen en ook onder de douche krijg ik ze gewoon!

2. Gwenolyn

Gwenolyn VIP lid

13 jan 2009
    7.067
    0
    0
    Bij mij zorgden ze wel voor ontsluiting. Ik heb bijna de hele bevalling beenweeën gehad.

Hopelijk ben je druk bezig of al bevallen. Succes

3. mel78

mel78 VIP lid

12 feb 2008
    8.320
    242
    63
    Elleke: ik hoop eigenlijk dat je al aan het bevallen bent :) Maar ik heb met de eerste bevalling alleen maar beenweeen gehad, en dus ook goede ontsluiting. Maar vond ze wel achteraf veel pijnlijker dan buikweeen.

4. Jute

Jute Fanatiek lid

20 jul 2011
    2.011
    204
    63
    Vrouw
    Bij mij zorgden ze wel voor ontsluiting en in rap tempo:D

5. nikkie83

nikkie83 Fanatiek lid

16 jun 2007
    2.054
    2
    0
    tussen hier en daar
    ik hoop ook dat je al bevallen bent of iig nog bezig dan
    heb ze ook 2 keer gehad wist van ellende niet wat ik moest doen :(
    maar had tegelijk ook rug en buik weeeen dus of ze ook voor ontsluiting zorgen weet ik eigenlijk niet .

6. PamPapilio

PamPapilio Fanatiek lid

16 dec 2008
    4.736
    1
    0
    Anna Paulowna
    Ben benieuwd of je ondertussen al bevallen bent of druk bezig.. of was het misschien toch vals alarm??

Spannend hoor! :D

7. Hopmarjanneke

Hopmarjanneke VIP lid

10 jul 2008
    13.555
    528
    113
    Vrouw
    Docent Frans (in opleiding)
    Duitsland
    Pfff ik heb bij beide bevallingen voornamelijk beenweëen gehad... en idd ze zorgen ook gewoon voor goede ontsluiting hoor. Het meest vervelende is gewoon dat je ze bijna niet kunt "wegzetten".

Deel Deze Pagina