Hai dames, Ben even benieuwd vanaf wanneer jullie om de week naar de verloskundige moeten en vanaf wanneer elke week. Was vanmorgen op controle, ben nu 31 wkn 2 dgn, en dacht dat ik over 2 weken weer zou moeten, maar is over 3 weken. Maakt verder niks uit, maar ben benieuwd wanneer dit vaker moet en hoe dat bij jullie is. Dit verschilt per praktijk volgens mij. Groetjes!
Ik was 4 weken geleden 30 weken. Toen ging ik ook nog om de 3 weken. Nu voor het eerst om de 2 weken en pas bij 37 weken iedere week. Succes
Ik ga nu ook nog om de 3 weken moet toevallig vandaag weer en ben dan nu 30 weken en 4 dagen en denk dat ik volgende keer ook gewoon weer over 3 weken moet komen.
Dit is het lijstje van mijn verloskundige, dus dat klopt in theorie dan ook wel. Tot de 26-28e zwangerschapsweek elke 4 weken. Tot de 32-34e week elke 3 weken. Tot de 36-37e week elke 2 weken. Tot aan de bevalling komt u elke week op controle.
Medio April nog een keer en daarna om de 2 weken, eerst volgende keer ook weer bloed prikken..geen buisjes alleen een prikje in m'n vinger. Vermoedelijk ijzer controle.
hier van de 20-32 om de 3 weken en nu om de 2 weken. Maar deze keer zit er 3 weken tussen, omdat ik tentamens heb en de gynaecoloog me graag zelf wil zien. MOcht er tussendoor maar iets zijn, dan kan ik dezelfde dag nog langskomen en ik moet hier bij de huisarts mijn bloeddruk elke week laten testen.
Zoiets was het hier: 24-27-30-33-36(beval instructies gekregen)-38-39-40-41-41,3(niet meer gehaald) Normaal was om de 2 weken vanaf 30 weken, maar omdat ik nergens last van had, zijn we nog even doorgegaan met om de 3 weken.
Ik ben met 31 week bij de vlos geweest voor de groei-echo, met moest met 2 week weer terug komen. Dan 2 week later de liggings-echo en daarna om de week. Dus dan ben ik 35 week zwanger