Hoi dames, Vandaag te horen gekregen dat mijn keizersnede 14 dec gepland staat, zo spannend! De middag van te voren hebben we een intake bij het geboortecentrum. Dan horen we ook hoe laat we 's ochtends in het ziekenhuis moeten zijn. Iemand enig idee rond welke tijd de opname/operatie zal zijn? Is dit bijvoorbeeld al om 08.00 of rond 11.00? Zeker weten doen we het natuurlijk nooit, maar vraag het me af ( ook ivm het wegbrengen / peuterspeelzaal tijden van ons zoontje)
Zo dat is vroeg. Maar wel fijn lijkt me, zo heb je heel de dag om een beetje 'bij te komen' en later op de dag bezoek te ontvangen
Ja klopt, hij is geboren om half 12 en tegen 2u was ik weer op de kamer. Om 4u was het eerste bezoek er .
Ik moest me al om 6.30 uur melden bij de kraamafdeling. De keizersnede zou eigenlijk al om 8 uur zijn, maar door wat problemen met de iPad was ik pas om 8.30 op de OK. Kwart voor 9 was de kleine geboren. Denk dat het een beetje verschilt per ziekenhuis.
Bedankt voor je reactie. Denk ook dat het kan verschillen. Maar ik zal maar van een vroeg tijdstip uitgaan
In ons zh doen ze alle ks als eerste van het programma. Dus tussen 8 en 10 zo’n beetje. Wij moesten ons om 6.15 melden, om 7.30 gingen we richting de holding, 7.50 naar de ok. Ruggeprik om 8.20 ( anesthesist was laat) Uk was er om 8.49 ( openen duurde wat langer omdat het m’n tweede ks was) Om 10.00 waren we weer op de verpleegadeling met z’n drieën .
Ik had ‘m zelf in de ochtend, 8.00 melden en rond 9.30 naar de ok. Maar bij mijn schoonzus en bij mijn beste vriendin stond het in het middagprogramma gepland.
Ik denk dat je wel uit kunt gaan van de ochtend. Ik had bij de 2e om 14.20 de afspraak en toen hoefde ik me pas 12 uur te melden.
Hier ook in de middag, ze deden 2 geplande ks per dag zeiden ze en ook maar op 2 vaste dagen in de week. Rond 9u de eerste en rond 13u de 2e. Wij moesten ons om 10u melden op de afdeling, kreeg rond 12u blauw schort aan en eerste infusen met vocht. Tegen 13u richting OK voor voorbereiding, ruggenprik en iets voor 14u was zoontje geboren.
Heb morgen om 12.30 de keizersnede, 10.30 aanwezig zijn Gelukkig brengen ze de katheter na het zetten van de ruggenprik in. Eigenlijk zie ik alleen maar op tegen de ruggenprik
Dankjulliewel! We zijn vanmiddag om 14.15 trotse ouders geworden van onze dochter: Anna-Alicia. Het viel me reuze mee en alles gaat goed Bijgevoegd wat fototjes van ons wondertje