Heb ik net gedaan, ze denkt aan het voorwerk omdat het niet echt in sterkte toeneemt en het nog goed te doen is, dus ik ga zo proberen wat te slapen en hopelijk kijken ze morgen of er al wat ontsluiting is bij gyn. Ik zal wel een updaten posten als er verandering in zit.
Spannend, denk dat het (vooral gezien je termijn) niet zolang meer gaat duren. Ik zou bellen als het erger wordt, maar nog niet wanneer het ook steeds afneemt.
Ben je de nacht een beetje doorgekomen? Vandaag heb je toch een afspraak bij de gynaecoloog? Ben benieuwd wat hij zegt. Neem voor de zekerheid maar een bevaltas mee. Misschien wil hij je wel houden.
Vind het verdacht dat ze al een tijdje niet heeft geantwoord. Niks voor @Irisje24 dus denk dat haar kindje inmiddels is geboren.
Nou dames jullie hadden het inderdaad al door hihi de bevalling was begonnen. Om half 2 vanacht toch maar naar het ziekenhuis gegaan omdat de weeën elke 3 minuten kwamen. Moest blijven want zat al op 3 cm ontsluiting, vliezen meteen door geprikt en toen kreeg ik elk uur 2 cm ontsluiting dus ik dacht nou dat gaat snel maar toen bij 8 cm stopte het ineens omdat ik zo vermoeid was toen aan de weeën opwekkers gezet maar ging alsnog heel traag erg lang gedaan over de laatste 2 cm en lag te vergaan van de pijn terwijl ik half high van de remifentanil was haha viel soms gewoon in slaap tijdens de weeën. Nou toen mocht ik eenmaal persen maar kreeg hyperventilatie en meneer was een sterrenkijker dus ging niet zo soepel als gehoopt. Uiteindelijk is hij om 11.11 geboren met een gewicht van 3380 gram en 51 cm. Hij heet Odin! Nu lekker uitrusten op de bank vol hechtingen haha maar wel heerlijk genieten zo'n klein ventje ik ben verliefd! Zijn hoofd is nog wel beetje misvormd waarschijnlijk omdat het heel sloom ging en het is nog helemaal blauw. Arme jongen!
Aaaah jeeeej! @Irisje24 gefeliciteerd! Wat een moppie zeg!!! Super leuke naam ook. Nu lekker genieten van je kleine mannetje. Hij is knap!!! Nu hoop ik dat het snel mijn tijd is om te bevallen. We gingen aardig gelijk op he? (Ook met onze symptomen etc)
Gefeliciteerd meis! Wat een prachtig mannetje en vind zij naam ook echt super stoer! Geniet ervan, je hebt een wereld prestatie erop zitten! Hoop dat jullie snel lekker thuis zijn samen