Hallo allemaal, Pff ben nu bijna 23 weken zwanger.. In de avond wooow voel me net een ballon.. Lijkt wel alsje naald in doet of ik weg vlieg.. Vooral na avondmaaltijd.. Wie heeft dit ook? Hebben jullie tips? Gr bambe
Ik ben van ballon naar walvis gegaan Heb niet echt tips maar lijkt me normaal..Tenzij alles plots ECHT opgezwollen is?
Bedoel vol gevoel..strakke buik lig niet lekker..probeer water te drinken.. Helaas.. Walvis moet er niet aan denken. Ben wel al 5 kilo aangekomen..ben geen mager iemand..me man noemt me een bolle.
Ik voel me ook echt af en toe een kamerolifant hoor. Maar hoe lastig ook, ik ben nog meer trots op die mooie ronde buik met mijn meisje erin ♥
Ben er ook trots op.. Ales ik jas aan heb gaat een knoopje maar dicht.. Zie je me vent al kijken..wel trots natuurlijk..mag niet klagen.. Alleen die vol gevoel in de avond is niet fijn.. Net tijdens het stooien moest ik bijna overgeven..hahahah
De 'symptomen' die je omschrijft zijn eigenlijk de standaard symptomen van zwanger zijn.. Vol gevoel; check. Strakke buik; check. Niet lekker liggen; check. En dat van die walvis; dat wordt je vanzelf.. Schijnt inherent aan zwanger zijn te zijn. Sterkte meid, je moet nog even
mamajulia.. Hahaha peper het er maar in.. Weet ik ook wel.. Dacht meschien waren er tips.. Is zo koud nu anders ging ik even wandelen.. Thanks meid.