Hallo allemaal, Ik heb een aantal onverklaarbare ronde vlekken in mijn kleren opeens ter hoogte van mijn boezem. Kan het mogelijk zijn dat er al iets uit mijn tepels is gekomen met 5 maanden zwangerschap? :-s groetjes Joeja
Jep! dat is heel goed mogelijk en laat lekkere vlekjes na op je kleding. Ik heb het al vanaf 19 weken. En als ik wegga heb ik zoogcompressen in mijn bh. Heel veel mensen hebben er "last"van. Succes
Ojee... haha... dan zal ik daar ook maar eens aan beginnen. Ik vond het heel onwerkelijk dit op mijn kleding te ontdekken.. ik dacht "dat kan toch niet waar zijn?!" Maar het kan dus wel ! Bedankt voor je antwoord! Waar kan ik deze zoogcrompressen krijgen?
ik dacht dat ik een paar weken geleden ook lekte, maar het is wonder boven wonder al weer weg. Nouja, zal best terugkomen hoor. Vorige keren had ik het ongeveer vanaf zes maand.
Hallo, Ja dat zijn je borsten die zich al voorbereiden..... Ik heb het al sinds 16 weken zwangerschap en draag sindsdien ook al Lilypadz. ( een soort zoogkompressen ) Het hoort er allemaal bij, maar dit verschijnsel is wel wat lastig. Liefs Elly.
Ja hahaha prettig is anders inderdaad. Het is natuurlijk wel fijn te weten dat je op je lichaam kan vertrouwen, ik vind het wel lief dat het zich zo voor aan het bereiden is op ons kindje. Maar ik word tureluur van mijn borsten. Eerst stoppen ze niet met groeien (ik ben een van een nette cup C naar een cup F gegaan ) en alsof ze niet al genoeg in de weg zitten, gaan ze nu ook nog lekken #-o