Zijn dit nu tandenluiers?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Rosao, 10 aug 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fantasy

fantasy Actief lid

24 jul 2007
    473
    0
    16
    Veluwe
    Wij denken ook dat Liam binnenkort zijn eerste tandje gaat krijgen. Hij heeft ook van die enorme zure stinkluiers en hij krijgt er vuurrode billetjes van. Gelukkig werkt sudocreme bij hem erg goed en dat haalt het vurige er goed af. Verder kwijlt hij zich een ongeluk en bijt in alles wat hij te pakken krijgt. Zijn speeltjes met ringen eraan zijn favoriet, zijn zachte speeltjes laat hij een beetje links liggen. 's Nachts huilt hij af en toe en wil hij iets hebben om in te bijten. Tjonge, hij is nog maar 4 maanden, maar toch gaat hij zijn eerste tandje krijgen! Ik ben benieuwd wanneer het tandje gaat doorbreken.

2. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Die van ons is nu bijna 5 maanden en zijn tandje is nu zo'n beetje door :) dus ja, ook vrij vlot!

3. Rosao

Rosao VIP lid

3 nov 2007
    12.893
    1.390
    113
    Thijmen heeft nu dus echt zijn eerste tandje, alleen het lijkt er scheef uit te komen.... is dat normaal? Ben een beetje bang voor een schots en scheef gebit....

4. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    Goh, ik was ookal bijna de ha gaan bellen, maar zouden het tandjes zijn ja? De eerste is al doorgekomen en daar had ze een beetje koorts van, verder niets.
    Nu is ze snip verkouden ach germ, en vandaag opeens van die zure luiers heeeel dun en elke verschoonbeurt was het raak.... Dus voila ook rode billetjes erbij...
    Maar tandjes dus als ik het zo lees en geen griepje of zoiets...

5. Lara11

Lara11 Niet meer actief

de eerste tandenluiers zijn hier net voorbij (ze kwamen precies toen ik op m´n misselijkst was, wat heeerlijk!) en ik heb nog een gouden tip voor jullie: Weleda Billenbalsem! kreeg de tip van een collega en het hielp echt enorm goed!

trouwens, weten jullie of het bij elke tand weer raak is? moet er toch niet aan denken dat we nog heel vaak die tandenluiers gaan krijgen...bleeh.. om maar niet te spreken van die zielige rode billen

6. Fientje2007

Fientje2007 Actief lid

18 jun 2007
    309
    0
    0
    Brabant
    Ik weet het niet, maar misschien komt het "grote mensen gebit" wel kaarsrecht eruit... Keertje aan de tandarts vragen, die weet 't vast wel.

7. Claartje79

Claartje79 Fanatiek lid

17 aug 2006
    4.862
    1
    0
    huismuts
    Groningen
    ik zou me er bij een melkgebitje nog niet zoveel zorgen over maken. ook als de andere melktandjes doorkomen, kan dat tandje nog gewoon recht trekken

8. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Hoe lang duurt het eigenlijk voor die tandenluiers voorbij zijn? En dan bedoel ik dus dit keer...duurt dat een paar weken? Het tandje is nl. door maar de luiers zijn er nog....

9. loetje

loetje VIP lid

6 jun 2006
    7.445
    1.843
    113
    Dan komt er vast nòg een tandje door..

10. Suzanne75

Suzanne75 Fanatiek lid

8 mrt 2007
    1.662
    1
    0
    Hier vooral zulke luiers gehad bij het doorkomen van de 2 voortanden. Voor de rest er weinig van gemerkt.

11. Sweetvienna

Sweetvienna Fanatiek lid

10 jul 2007
    2.092
    0
    0
    Ja dat zei mijn moeder ook al! Tanden kunnen nl. achter elkaar komen zei ze. We wachten maar af!

12. dorisn

dorisn Fanatiek lid

2 jun 2007
    4.319
    37
    48
    ede
    hier ook van die fijne luiers en rode billen. inmiddels is haar 3de tandje bijna door. alyssa lijkt er niet echt last van te hebben. wel kwijlt ze als een gek en alles moet dr mondje in. ben fanatiek aan het smeren met sudocreme, dat werkt hier vaak erg goed. ik haar de ergste poep met nat wc papier (gewone met water natgemaakt) weg en dan het laatste beetje met een lotiondoekje. dan droogmaken met een hydrofiel luier (en ff blazen, verkoelt ook gelijk) en dan sudocreme erop.

liefs doris

13. suzy28

suzy28 Actief lid

28 jan 2007
    298
    0
    0
    Kan het ook zijn dat er een tandje doorkomt zonder tandenluiers?
    Ipv elke dag een poepluier slaat Evi sinds vorige week wel eens een dag over dus dat lijkt me niet echt gebruikelijk, wel valt me op dat haar billetjes, tussen de spleet en rondom anus zeg maar (lekker praatje :) ), erg rood zijn. Sinds vorige week kwijlt ze enorm, echt hele sloten komen eruit en ze probeert werkelijk op alles te bijten wat ze tegenkomt, eerst stopte ze ook wel alles in haar mondje maar toen sabbelde ze overal op, nu is het echt bijten. En ze is al een paar dagen een beetje uit d'r hum, ze is zichzelf niet. Stel dat het zo is, dan zou het wel vroeg zijn denk ik, maar zowel m'n man als ik hadden met 12 weken al ons eerste tandje.
    Maar goed, ik weet niet of dit het is, afwachten maar...

14. Suus78

Suus78 Actief lid

18 apr 2006
    156
    0
    0
    Hier ook last van rode billen en diarree achtige luiers. Ze heeft al 2 ondertanden en 2 voortandjes. Zit te twijfelen of het een virus is (hebben mijn man en ikzelf gehad) of een kies die doorkomt... afwachten en blijven smeren.

Hier bepanthen. Sudocreme kan ze niet tegen. Wordt alleen maar rooder van......

Deel Deze Pagina