Hoeveel slaap hebben kindjes van 10 maanden ongeveer nodig? Julia slaapt van 20.00 tot 7.00 en overdag 2 x 1,5 uur. Wanneer gaan ze ongeveer over naar 1 slaapje overdag? Groetjes Wendy.
Wanneer je kindje daaraan toe is. Ik geloof niet dat er een blauwdruk is voor de hoeveelheid slaap die een kindje nodig heeft. Ieder kindje is anders. Mirre slaapt 1-2 keer per dag. Soms anderhalf uur, soms een uurtje, soms maar een half uur. Maar ik merk aan haar dat 2x het beste voor haar is. Dus ik zou lekker genieten van die 2 slaapjes hoor!
Mike slaapt meestal van 1930 uur tot 7 uur. En overdag is het verschillend. We proberen wel de regelmaat erin te brengen maar als meneer niet wil slapen dan slaapt hij niet. De ene keer slaapt hij wel smorgens de andere keer niet.... Wat we inmiddels wel voor mekaar krijgen is zijn middag slaapje. Breng hem meestal tegen 1300uur naar bed en de laatste tijd slaapt hij dan ook echt een 1,5 uur. Dus de ene keer slaapt hij 3 uur overdag de andere keer 1 tot 2 uur.
Met amy is het ook zo idd. De ene keer is het 1 slaapje van 1/1.5/2 uur. En soms zijn het 2 slaapjes. Ligt er maar net aan of ze moe is.
hoi, florian is op dit moment nog een echte slaapkop en je kunt er de wekker bijna op gelijk zetten hij slaapt van 19.30 uur tot 8.30 uur, dan weer van 10.00 uur tot 12.00 uur en van 14.00 uur tot 16.00 uur. Uiteraard kan er nog wel eens wat verschil in zitten, maar over het algemeen houdt hij zich braaf aan zijn schema......... Als hij dan eens eerder wakker wordt (wat heel begrijpelijk is!) kijken we er echt van op. gr.