Zijn dit nu voorweëen die ik heb gevoeld??

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Boordevol, 12 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.175
    4.324
    113
    Beste dames,

Ik heb gister iets meegemaakt en ben benieuwd of dit nu voorweeen zijn?

Ik had avondeten gemaakt en dus ongeveer 45 minuten gestaan afgewisseld met af en toe zitten. Toen ik het eten op tafel had gezet kreeg ik een harde buik. Ik ging zitten maar de harde buik bleef aanhouden en deed echt pijn. Ik bleef even zitten en ging toen liggen (het eten dacht ik niet meer aan). De harde buik nam een beetje af maar ik kreeg toen soort van steken in mijn buik die echt pijn deden en ik moest er steeds bij zuchten/wegpuffen. De baby bewoog ook ineens heel heftig en elke beweging deed pijn. Plotseling gingen de steken (weet niet of ik het zo moet noemen maar die pijn) ook over naar mijn rug. Dit was de eerste keer dat ik rugpijn kreeg. Al met al hield dit een kwartier aan. Het enige wat ik kon doen was mijn ogen dicht, de tranen vrij laten lopen en een soort van het wegpuffen van de pijn. Na dat kwartiertje was de pijn afgezakt. Ik heb toen heel snel nog een beetje gegeten en ging toen slapen. 's Nachts werd ik alleen nog een paar keer wakker voor het toilet en pijn bij mijn ribben. Alsof ze verdrukt werden. Die pijn was ook nieuw voor me. Nu 's ochtends heb ik niet echt ergens last van en de baby beweegt goed.

Heb ik gister nou voorweeen gevoeld? Of kan dit iets anders zijn? Omdat ik nu nergens meer last van heb (ga vandaag wel rustig aan doen) ben ik niet van plan de VK te bellen.

Alvast bedankt voor de reacties.

2. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.175
    4.324
    113
    Oh en vanochtend had ik een zeurderig gevoel bij mijn liezen? In elk geval onderin (dus niet mijn buik). Maar dat heb ik de laatste tijd wel vaker maar gaat ook weer over.

3. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.175
    4.324
    113
    Niemand? :(

4. francis78

francis78 Bekend lid

7 feb 2009
    832
    0
    0
    Hoi Boordevol!

Het klinkt mij bekend in de oren hoor! Heb het zelf ook gehad en bij mij is de kleine toen volledig ingedaald, weet niet of dat bij jou al gebeurd was? Heb toen ook in bad gelegen en ben vroeg met een warme pittenzak in bed gekropen. De volgende dag was het weer weg, alleen een beetje beurs gevoel in de buik, soort spierpijn.
    Maar als het weer gebeurt en je twijfelt, zou ik toch even bellen hoor!

5. MissFlower

MissFlower Fanatiek lid

17 nov 2008
    4.166
    397
    83
    ik vind het niet als voorweeën klinken meer als indalen of dat de baby is gedraaid ofzo..

6. Boordevol

Boordevol VIP lid

26 jun 2009
    6.175
    4.324
    113
    Oh, de baby is al volledig ingedaald dus heb daarom niet gedacht aan indalen. En de baby draait vaker maar daar heb ik geen last van verder. En die steken waren geen steken maar weet niet hoe ik het moet uitleggen. Een soort kraken in mijn buik. Alsof er teveel lucht in je buik zit en ...... Uitleggen heeft geen zin hihi want kan het niet verwoorden. Het indalen heb ik wel gevoeld toen het zover was en dat voelde echt anders. Maar de VK zou ik wel gebeld hebben als het langer aanhield maar dit was precies een kwartier. Maar als jullie zeggen dat het geen voorweeen zijn omdat die anders aanvoelen dan staat me nog heel wat te wachten hahaha.

Deel Deze Pagina