Baby zit alleen maar bovenin buik?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Kitty07, 14 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kitty07

Kitty07 Fanatiek lid

5 jan 2011
    2.297
    25
    48
    Financieel administratief medewerker
    Ergens in Limburg
    Hallo meiden,

Ben nu 34 weken zwanger van onze tweede maar ik vind dat ons beebje zo raar ligt!
    Mijn buik is echtg supergroot maar ik draag dus heel hoog. Als ik gewoon zit heb ik ook altijd het idee niet goed diep te kunnen inademen.
    Het lijkt wel alsof het hele kindje opgerold ligt boven m'n navel...ookal weet ik dat dat niet kan. ;)
    Maar ik kan m'n onderbuik bijna plat duwen terwijl ze nu wel maar haar hoofdje naar beneden ligt....hoe kan dat?
    En boven m'n navel lijkt de boel soms op knappen te staan!
    Had bij mijn eerste ook een behoorlijk buik maar dit herken ik toch niet........jullie dan?

2. mammiesam

mammiesam Actief lid

11 dec 2012
    193
    0
    0
    bij mij zaten ze allebei ook hoog...ik zat heel snel vol...ik had ook heel vaak dat ze helemaal in me zij zat..dan had ik aan de andere kant van me buik gewoon een deuk zitten zeg maar..was heel gek haha

3. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Volgens de verloskundige zit ze bij mij ook hoog. Ik merk het zelf nog niet zo, alleen dat ik al een tijdje last van maagzuur heb. Dat begon bij mijn vorige 2 zwangerschappen pas later!

4. Jo85

Jo85 Niet meer actief

Ik droeg mijn zoon ook heel hoog...
    met 28 weken kreeg ik bijna geen lucht meer en ben ik bij de longarts terecht gekomen omdat ik amper meer 5 meter kon lopen. Door mijn astmamedicatie te verhogen kreeg ik iets meer lucht. Echter heb ik de rest van de zwangerschap onder controle gestaan.

Helaas is hij dan ook nooit ingedaald om onverklaarbare redenen. En is uiteindelijk de bevalling uitgedraaid op een keizersnede omdat hij zelfs tijdens de weeën niet in wilde dalen waar wel de hoop op gevestigd was...

Deel Deze Pagina