rugweeen?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door ilja27, 15 dec 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ilja27

ilja27 Fanatiek lid

21 jan 2010
    1.555
    1
    36
    Hallo

Ik ben 35 weken zwanger nu. Al een paar dagen niet lekker. Erg moe en wisselende stemmingen. Ben al een paar keer in het ziekenhuis geweest wegens vals alarm. Heb wel weeen activiteit steeds alleen zet niet door. Ik mag echt niet zo bevallen. Moet een keizersnee. Sinds vannacht erge rugpijn niet constant. En meer slijm. Waar moet ik vooral op letten. Kunnen dit rugweeen zijn? ook wat menstruatie pijn. En als ik die pijn in de rug heb die niet steeds is. Doen ze echt heeln zeer niet weg te puffen.

2. BeetjeMama

BeetjeMama Fanatiek lid

25 nov 2012
    1.125
    0
    0
    Ik heb ook rugweeën gehad en die waren toch echt énorm pijnlijk! Inderdaad niet weg te puffen, gewoonweg niet op te vangen.

Als je het niet vertrouwd zou ik toch echt even de verloskundige ofzo bellen. Beter een keer te veel checken dan een keer te weinig! Wie weet heb je al ontsluiting.

3. langpootje

langpootje Actief lid

31 okt 2012
    164
    0
    0
    het zouden best rugween kunnen zijn maar of het het echte werk is of voorweeen is moeilijk te zeggen.

ik heb bij allebei de bevallingen alleen maar rugweeen gehad en het voelde als een hele scherpe pijn die opkomt en je voelt je rug helemaal verkrampen onderin en dat trekt op het hoogtepunt ook naar voren in je buik met een groot drukkend gevoel naar onder.

maar als jij echt alleen maar een keizersnede mag zou ik toch weer even aan de bel trekken en laten controleren.

en kijken of je de tijd op kan nemen tussendoor.
    bij rugweeen trekt de pijn niet helemaal weg.
    in ieder geval was dat bij mij niet,.. er was contacte gevoel van druk in me rug dat bij een wee steeds erger werd en duidelijk een piek en dan weer afzwakte.

ik hoop dat jullie kleintje nog even besluit te blijven zitten.

4. Chiggy

Chiggy VIP lid

29 aug 2010
    12.876
    25
    38
    Rotterdam
    Mijn ervaring met rugweeën is ook dat die echt onnoemelijk veel pijn doen en je er niks mee kan... en idd echt niet op te vangen zijn.
    Als je je zorgen maakt zou ik gewoon het ziekenhuis bellen, dan laten ze je vast wel even langskomen om het te checken.

Deel Deze Pagina