huilen als ze op haar buik ligt.

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door jantina, 20 jul 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jantina

    jantina Fanatiek lid

    13 aug 2006
    1.551
    0
    0
    Britt kan haar hoofdje erg goed omhoog houden als ze op haar buik
    ligt, we oefenen elke dag even ;) Zins maandag doet er haar voetjes
    ook omhoog als ze op haar buik ligt .. het is dan net een visje.
    Maar naar een min of 4 begint ze tekreunen en huilt dan ineens heel heftig..
    iemand een idee wat dit kan zijn?
    En is het normaal dat ze zich zo hol maken als een kindje op haar buik ligt?..want alles gaat omhoog zeg maar...ze steund dan alleen nog maar op haar armpjes en haar buik..

    groetjes jantina
     
  2. Jodi

    Jodi Fanatiek lid

    17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Marije huilde altijd, ze vond het niet leuk.
    Pas de laatste maand huilt ze niet meer.
    Is minder snel uitgeput en kan nu goe dom zich heen kijken.

    Succes
     
  3. Secretje

    Secretje Actief lid

    28 aug 2006
    372
    0
    0
    Volgens mij is dat zo liggen heel normaal Jantina. En inderdaad vind ze het misschien gewoon niet meer leuk om zo lang op haar buik te liggen.

    Je kunt haar ook laten oefenen door haar op je borst te leggen als je helemaal plat ligt of erg achterover. Misschien dat ze het dan leuker vindt?
     
  4. Jucade

    Jucade VIP lid

    20 jul 2006
    18.229
    1
    36
    Assemblagemedewerkster
    Justin vond en vind t nog steeds niks aan.. Moppert dan ook altijd als ie op zn buikje ligt. Dan doe ik t ook hooguit 5 minuten en draai ik m eventueel weer terug.. als ie dit al niet zelf doet..
     
  5. wizard

    wizard Actief lid

    19 apr 2006
    338
    0
    0
    Iris heeft dit ook. Zodra ik haar in de box ofzo leg ligt ze al op haar buik. Begint soms ook direct te huilen en beentjes in de lucht, precies zoals jij omschrijft. Wanneer ik haar dan weer op haar rug leg...floeps, ligt ze al weer op haar buik en begint het weer van voren af aan. Bij Iris heb ik het idee dat het komt omdat ze meer wil dan dat ze kan. Heel soms maakt ze een beweging wat lijkt op het begin van het kruipen. Bij Iris wijt ik het dan ook aan een stukje frustratie.
     
  6. MarieLize

    MarieLize Actief lid

    16 jul 2006
    431
    0
    0
    Hier nog 1. Veerle houdt in het begin haar hoofd wel omhoog maar al vrij snel heeft ze er genoeg van. Ze draait zich vrijwel meteen terug op haar rug, of als dat niet lukt gaat ze mopperen en uiteindelijk huilen. Ze tilt dan ook haar benen omhoog en maakt een rare kromming. Alsof ze zo probeert alsnog haar hoofd op te tillen...ik denk ook dat het een stuk frustratie is omdat ze zeker weten meer wil dan ze kan.
     
  7. Minimuisje

    Minimuisje VIP lid

    8 jul 2006
    8.361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Joris is ook echt geen buikligger! Komt vanzelf wel goed... Van het cb moesten we ook dagelijks goed oefenen ivm het hoofdje, maar Joris brulde het zowat gelijk uit zodra hij op zijn buikje werd geled, maar dat was volgens de fysiotherapeut heel normaal omdat hij volgens haar op zijn buik leunde en dus veel te vermoeiend en ook pijnlijk was... Nu draait Joris zelf van rug naar buik en steunt hij vanzelf wel goed zoals het hoort! Dus nu zonder mopperen!
     

Deel Deze Pagina