Het zijn er twee uit hetzelfde pakje en ik een streepje. De test vandaag is niet echt een tuurstreepje meer in het echt.
De kv testen kunnen heel erg verschillen helaas. Daarom vind ik het ook niet echt fijne testen om rond nod te doen. Ik zie geen positieve test helaas. Waar zit je in je cyclus?
Van die testen ben ik zelf gewend dat de controle streep goed dik is en de rest van de test niet vlekt of verkleurd. En natuurlijk een streepje bij wel zwanger, net zo dik als de controlestreep en dezelfde kleur. Vind jouw testjes er niet uitzien zoals je mag verwachten, zou het nog even weer een keer proberen met een nieuwe verpakking.
Ik vind ze ook raar, Vooral hoe hij er nu uit ziet. Mogen ze na de vijf minuten nog zo erg door kleuren?
hoe ver na de 5 minuten was dit??? Zoals hij nu is, is hij positief. Op die eerste 2 foto's zie ik trouwens wel wat.
Volgens mij aan de waas te zien op de eerste foto was hij gewoon nog bezig met doorlopen. Je bent hartstikke zwanger gefeliciteerd!
Indd de eerste 2 zie zie k ook wel wat maar het is nog roze vlekkerig dus als ik de test nu zie is het zeker positief!! Gefeliciteerd