JEUK!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Hormoonmeisje, 7 dec 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hormoonmeisje

8 okt 2008
    40
    0
    0
    Bankmedewerker
    Zaanstad
    Hoi allemaal,

Vorige week kreeg ik opeens rond lunchtijd jeuk aan mijn oogleden. Dit werd steeds erger. Gedurende de dag verlaatste de jeuk zich ook naar mijn hals, gezicht, hoofdhuid, buik, armen en benen en in mijn keel. Behalve rode plekken in mijn hals was er niets te zien. Savonds werden mijn oogleden wat dikker en kon de hele nacht niet slapen van vreselijke jeuk. Mijn handpalmen, polsen, benen, voeten en armen. Ik werd er helemaal gek van! De volgende ochtend had ik ontzettende dikke ogen. Ze zaten bijna dicht! Volgens de huisarts kon het een allergie zijn voor iets wat ik gegeten had. Een paar dagen later las ik op internet toevallig over jeuk tijdens de zwangerschap en kwam daar zoveel dingen tegen die ik ook had! Nu hoop ik dat ik zwanger ben... Ik ben alleen bang dat ik mezelf weer blij ga maken met niets. De jeuk begon op donderdag, terwijl ik eind van de week/weekend mijn eisprong verwachtte. Al kan het in theorie best zo zijn dat mijn eisprong eerder is gekomen, ik heb immers een nog wat onregelmatige cyclus... Nog een weekje wachten en dan kunnen we testen!

Zijn er mensen die ook jeuk hadden tijdens hun zwangerschap en vanaf wanneer was dat dan?

Groetjes,
    Hormoonmeisje

2. Elke1984

Elke1984 Niet meer actief

Ik denk ook dat je eerder een allergische reactie hebt gehad, zenne.
    Maar ik hoop voor jou dat ik ongelijk heb! ;)

3. mariska1978

mariska1978 Bekend lid

22 okt 2008
    702
    1
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    Vorden
    Ik heb ook hele erge jeuk...alleen is dit bij mij pas een week of twee geleden begonnen.

Hoop voor jou dat het geen allergische reactie was en dat het inderdaad een 'teken'is en dat je over een week positief test.

4. Jacky78

Jacky78 Fanatiek lid

3 jun 2008
    3.425
    1
    0
    Ik denk dat de genoemde zwangerschapsjeuk de jeuk is die je krijgt door het oprekken van de huid.

Ben bang dat je toch ergens (allergisch) op gereageerd hebt...

Deel Deze Pagina