Ik twijfel ook. gister of vandaag zou mij eisprong moeten zijn en ik heb veel buikpijn/krampjes gehad. Hoofdpijn (al 3 dagen), duizelig, Vrij emotioneel en ik kan weinig hebben. Ben meteen sjagie... Heb ook geen zin in eten maar heb wel honger... hmmm zou het? Maar kan natuurlijk ook mezelf voor de gek houden omdat ik het ZO graag wil?
ja, je weet het nooit he, het is zo moeilijk. Vandaag ben ik weer bijna niet misselijk geweest en dan denk ik ach het zal wel niet zo zijn. Maar ik blijf duizelig, enzo. Het lijkt me ook sterk dat het in 1 keer raak is. Heeft iemand daar ervaring mee?
de klachten klinken bekent nietalle maar een apar wel..ik heb er dizzyheid bij een soort doofgevoel net of je ieder moment flauwvallen kan.. En ik heb bewust nog gen test gekocht want ik kan hem neit laten liggen..dus haal uiterst zaterdag een test..spannend allemaal hoor als ik jullie berichten allemaal zo lees ben ik der blij mee dacht dat ik gek aan het worden was..en dat ik me dingen inbeelde..maar gelukkig ben ik niet de enige..
Ik vraag me af hoe het met jullie allemaal hier is? ik herken veel van die klachten en moet maandag mijn NOD hebben...
Ik denk dat ik mezelf een beetje herken in je emotioneel, eten dat niet zo lekker ruikt en dat al van de eerste weken