Zijn dit symptomen of is er toch iets anders aan de hand

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door onze wens, 8 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hoi,

ik heb 27 augustus mijn ei gehad, en a.s. woensdag is mijn NOD.
    nu heb ik sinds ongeveer een week ongi krampen en een raar gevoel in mijn buik, ook heb ik een abonnement op de wc. dan denk dat ik moet plassen en dan zijn het maar een paar druppeltjes en de volgende keer toch weer veel, daarin tegen gaat mijn ontlasting moeizaam verder kan ik niet veel verdragen. zo was ik vooral gisteren heel emotioneel. moest om het minste geringste huilen.

wie kan mij vertellen of dit symptomen kunnen zijn.
    ik wil zo graag nu al een test doen maar zal echt tot woensdag of zelfs donderdag moeten wachten.

ik hoop zo dat het nu zo ver is we zijn nu al ruim een jaar bezig.

wie kan mij vertellen of het symptomen kunnen zijn?

2. wat ik ook de laatste tijd heb ik dat ik geregeld niet op mijn borsten kan liggen omdat dat gevoelig/pijnlijk is.

3. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Dat kúnnen inderdaad symptomen zijn van een zwangerschap. Ik herken bijvoorbeeld zelf het denken dat je moet plassen terwijl er dan maar een paar druppeltjes komen, het emotionele en het pijnlijke gevoel in je borsten. Dat waren o.a. symptomen bij mij.
    Maar helaas zijn dit niet altijd symptomen van een zwangerschap. Symptomen van een zwangerschap en die van een aankomende menstruatie kunnen erg op elkaar lijken, en je lichaam kán je behoorlijk voor de gek houden.
    Het beste is om toch nog even te wachten...
    Ik duim voor je dat het raak is!

4. normaal heb ik nooit een week van te voren al last van mijn mestruatie, dus ik hoop dat mijn lichaam mij nu niet voor de gek houd.

was het maar alvast woensdag.

kan ik eigenlijk dan woensdagochtend al testen, in de calculator staat dat ik vanaf woensdag kan testen. of moet ik toch wachten tot 's avonds of zelfs tot donderdag?

5. Iloiza

Iloiza Fanatiek lid

26 mrt 2008
    2.894
    1
    0
    Multitasker
    Ja, er zijn meiden die al vóór hun NOD gaan testen. Soms zelfs positief, maar vaak ook negatief omdat er nog te weinig HCG in de urine zit.
    Zelf ben ik niet zo van het "te vroeg" testen, dus ik zou wachten tot woensdag. Maar dan niet tot 's avonds! 's Morgens is je urine het meest geconcentreerd, dus test met je eerste ochtendurine. Dan heb je de meeste kans op een betrouwbare uitslag.
    En als je woensdag nog niet positief test, maar je menstruatie blijft uit, test dan bijvoorbeeld vrijdagochtend nog een keer. Bij sommige meiden is er zelfs op hun NOD nog te weinig HCG voor een positieve test.
    Succes! Ik duim voor je dat het raak is!

6. WickedWitchy

WickedWitchy Actief lid

14 aug 2008
    174
    0
    0
    Venlo
    Ik heb precies hetzelfde onze wens :(
    leef met je mee meid, heb nog nooit een week voor mijn nod ( nu 13 september ) deze symptomen gehad, meestal de avond ervoor .

Laat je weten hoe het gaat

7. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik meng mij er even in..ondanks hoe graag je het ook zo willen weten zou ik pas na je NOD testen, ik heb ook ervoor getest en zit nu nog steeds op een posi test te wachten. Volgens mijn huisarts kan het ook langer duren voordat het HCG in je urine zit.

Veel succes met wachten en hoop dat je zwanger bent!

8. hoi wicked witchy,

heb jij nu ook sterk het gevoel dat het zo is, raar is dat he. dat je nu een week van te voren o.a. al ongi klachten hebt.

ik hoop dat onze lichamen het goed aangeven en dat het bij ons allebei raak is.

een vriendin van mij (zij voelt vaak als er iets aan de hand is met een ander) vertelde me dat als ik bij haar in de buurt ben zij zenuwachtig word en kippevel krijgt en het gevoel heeft dat ik zwanger ben. ze zei dit zonder dat ik haar iets had verteld over mijn "klachten".

nu maar hopen dat ze het goed heeft.

ik denk trouwens dat ik morgen ochtend (dat is mijn NOD) al ga testen,dat kan toch al of is dat nog te vroeg? ik kan niet wachten ...

9. s1986

s1986 Niet meer actief

Dat kan je doen hoor. Je heb wel kans dat als het wel zo is dat je nega test. Maar later posi

Deel Deze Pagina