Herkent iemand dit? Stekende langdurige pijn in mijn linkerlies/zij. Ik kon nog wandelen maar erg moeizaam en ook ademen deed pijn. Hield bijna een uur aan, tijdens het werk dus even liggen was geen optie. Bandenpijn? 'T is mijn vierde maar dit herken ik niet. (De dramaqueen in mij schreeuwde al 'bbz' maar ik legde haar snel het zwijgen op)
Ik had het vandaag ook en denk dat het mijn darmen zijn, heb namelijk erge last van obstipatie. Een warme kruik ertegen helpt!
Las gisteren ergens dat bandenpijn bij de "zoveelste" zwangerschap erger en sneller kon beginnen. Heb hier zelf ook last van, gelukkig niet zo erg als jij beschrijft. Maar het viel mij idd ook op.. sterkte! Hoop dat het niet aan blijft houden..maar geleidelijk verder gaat..
Ik herken dit verhaal, maar ik zit nu op 4 max. 5dpo. Sinds gisterenochtend ontzettende stekende zeurderige pijn in mijn linker lies. Het doet zeer met lopen, opstaan, zelfs als ik gewoon zit. Ook Als ik bijna uitgeplast ben lijkt het of het daar samentrekt. Heb geen pijn of jeuk met plassen zelf. Heb dit nog nooit gehad. Dus weet niet zo goed wat ik er mee moet. Maak me wel een beetje zorgen er om. Zo erg dat ik eigenlijk de HA wil bellen.