ik ben mama van een zoontje van anderhalf jaar. En het begint alweer aardig te kriebelen nu. ik wil graag een broertje of zusje voor hem. nou heb ik van de week een gesprekje daarover gehad met mijn man. Hij wil ook een 2 de kindje. Maar hij zegt als we er klaar voor zijn. hij wil overigens niet heel lang wachten. Ik probeer hem nu over de streep te krijgen natuurlijk!! iemand tips!!!
gewoon er niet meer over hebben... als we het te veel erover hebben dan duurt het altijd langer... dan voelen ze zich zo gedwongen... en als hij aangeeft dat hij er niet heel lang mee wilt wachten zou ik het nog een beetje tijd gunnen.... succes!
@ Miss: Wat leuk dat jullie beide voor een tweede willen.. Als hij ook zegt dat hij wil en niet heel lang wil wachten.. Dan zou ik de druk niet te hoog leggen.. Hij wil zo te horen toch wel.. Moet alleen nog ff aant idee wennen.. Ik zou er volgende week ofzo weer met hem over praten, dan heeft hij er vast meer over nagedacht! Succes!
bij mij ook en dat gaf in het verleden veel ...je weet wel haha dus nu geef ik hem tijd en idd vaak is het dat hij eraan moet wennen aan het idee en wij zijn er vaak al veel eerder mee bezig.... maar hoop dat jullie er SAMEN snel klaar voor zijn
Het is al geweldig dat jullie alle twee een tweede willen.........das een goed begin Mijn vriend wilde ook wat langer wachten, zeker tot Megan kon lopen. Laat het nu dat ze nu al kan lopen........geluk voor mij.... Wat ik heb gezegd waardoor hij er meer over na ging denken is: - Ik vind kinderen onder elkaar zo leuk (vind ik ook echt hoor!) Maar goed het blijft zo dat jullie er samen klaar voor moeten zij! Dat is het aller belangrijkste!
Geef hem inderdaad wat ruimte. Het is al heel wat dat hij aangeeft vrij snel aan een 2e te willen beginnen (ik zou erg blij zijn met zo'n reactie...) !! Vast veel plezier! Duurt vast niet lang meer als je hem wat tijd gunt! x
Mijn man wist het ook nog niet. Op een gegeven moment heb ik het er met hem over gehad. Ik heb hem verteld dat ik heel heel heel graag een tweede kindje wil. Hij wist het niet. Met hem besproken wat zijn argumenten waren. 1 opvang, kon geregeld worden. 2 financien, gaat goed komen. 3 leeftijdsverschil, er is geen ideaal leeftijdsverschil. 4 moeheid, gaat niet over dus extra moeheid maakt ook niet uit. Toen was hij over de streep en zijn we er voor gegaan. Ik was meteen zwanger, helaas een missed abortion. Gewoon samen praten. En als hij echt niet wilt, dan niet steeds met hem erover praten.