Duizelig, 'volle buik gevoel'

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Klein, 17 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    kon deze symptomen nog niet zo snel vinden. Maar ik nogal eens last van duizeligheid met daarbij vlagen van misselijkheid. En steeds het gevoel dat me buik vol zit hihi. Maar kan eten als de beste :D
    oh ja en heerlijk slapen :)

2. yoyimba

yoyimba Lid

9 mei 2008
    45
    0
    0
    Hallo Klein

Daar heb ik ook last van, voor de duizeligheid ga ik toch maar even arts raadplegen even de bloeddruk meten.
    Maar de rest neem ik aan dat het erbij hoort.
    Ik kan ook wel de hele dag slapen maar hier loopt er nog een rond van bijna 3 en die wil helaas niet meer een middag slaapie doen
    sterkte en hou je taai

3. Klein

Klein Fanatiek lid

4 jan 2009
    1.405
    1
    0
    ja dat is misschien wel een idee. Ik kan niet zeggen dat het me enorm stoort. Maar even checken kan geen kwaad!!
    Jij ook succes!!

4. yoyimba

yoyimba Lid

9 mei 2008
    45
    0
    0
    Hey Klein

de duizeligheid is bij mij idd de bloeddruk die is bij mij te laag.
    Nou ja goed om te weten want dat gaat na 8 maand vanzelf weer over.
    Op het werk moet ik oppassen wat ik doe maar verder gaat het redelijk hopelijk blijft dat zo, en ga ik niet flauwvallen want dat hoort er ook nog bij.

groetjes

5. Sunshine1975

Sunshine1975 Actief lid

1 feb 2009
    264
    0
    0
    Ja dat volle gevoel dat is er zeker, maar duizelig niet,want mijn bloeddruk is gemeten en dat is 120/60 en ijzer 7,9 De VK vond het helemaal toppie.
    Maandag mag ik voor een echo, en ik kijk er erg naar uit.
    ookal heb ik toen een echo laten maken met 6 weken en 4 dagen en toen klopte het hartje heel mooi. En dan besef je echt dat er leven in je groeit.
    Maar nu zullen we ook verschil gaan zien want ik ben nu 9 weken.

Gr Sun

6. Sharon20

Sharon20 Fanatiek lid

19 feb 2008
    3.365
    0
    36
    essen
    hoi ik heb het ook!

ben bijna de hele dag duizelig, soms beetje misselijk. ik denk dat het duizelige bij mij is van ijzer te kort! had ik bij jamie ook. kreeg ik tabletten voor en toen voelde ik niets meer. ik moet van de week naar de dokter dus zal er dan eens achter vragen want voel me cht zo klote heel de dag. ik durf amper jamie op te pakken, bang dat ik van mijn houtje ga en hem laat vallen ofzo!

dat "volle buikgevoel" heb ik ook! ik niet echt trek in dingen. alleen als ik ze ruik of er echt bewust over ga denken. maar als het moet kan ik een paard op... njah, dat volle buik gevoel is wel goed voor de lijn :)

Deel Deze Pagina