he meiden, ik ben nu 6 weken zwanger. Ik heb weinig symptomen. Wel heb ik (de ene dag wel en de andere weer niet) dat er een paar keer per dag een witte golf met afscheiding naar buiten komt (sorry) (Het is helemaal wit en reukloos)Het voelt dan net alsof er iets naar buiten loopt, netzoals bloed bij ongesteldheid Is dit een goed of slecht teken? Wie heeft of had dit ook? xxx
Ik heb dit ook. Vorige week heb ik er veel last van gehad en dacht constant dat ik ongesteld ging worden. Sinds het weekend heb ik het minder. Gisteren alleen tijdens de avond 1x, vandaag voorlopig nog niet. Geen idee of het goed of slecht is. Mijn mama denkt niet dat het veel kwaad kan omdat er geen bloed bij zit en je vagina vochtig moet blijven... Maar ik lees even mee!
Ook hier vanaf het begin af aan last van, terwijl ik normaal nooit last van afscheiding had. Heb het ook nog steeds dus voorlopig zul je het nog wel houden
Ja klinkt bekend, ik ging ook steeds even kijken of het toch geen bloed was.. heb namelijk nog geen goeie ervaring gehad, maar tot nu toe gaat alles goed geloof ik!
Ik herken dit ook wel (soms meerdere malen per dag schoon ondergoed aantrekken of een inlegkruisje) en wist ook niet of het normaal was. Fijn dat er een forum is.
Hier heb ik dus ook last van, en is afgelopen week meer geworden, Verschilt wel weer per dag. Is dit iets wat is omdat je zwanger bent?