Zijn dit symptomen??

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mariloo, 18 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Manona76

Manona76 Lid

7 sep 2007
    72
    0
    0
    Amsterdam
    Vandaag waren de klachten minder dan afgelopen dagen..maar vanavond heb ik weer last van lage rugpijn en rommelende darmen:(
    Je maakt jezelf idd helemaal gek whaha...

Ik ben ook erg benieuwd hoe de tests bij jullie gaan vanaaf!?

ps; mijn banner klopt niet...hij hoort te staan op dag 26 ipv 27

2. prinses sasa

prinses sasa Actief lid

11 apr 2010
    189
    0
    16
    NULL
    NULL
    Moet me banner alweer aanpassen want ben vandaag al ongesteld geworden. Niet heel onverwachts want we hadden niet echt goed geklust deze maand dus het was een beetje een verloren rond!
    Zelf ben ik 3 keer zwanger geraakt in de eerste ronde waarvan 2x een miskraam en we hebben een zoontje van 2 jaar.
    Deze maand maar echt ons best gaan doen, gelukkig heeft mijn man dan geen avond of nachtdienst! Dan gaat het allemaal wat makkelijker!!
    @ Calimero heb je al getest?
    @ Manona spannend, wanneer ga je testen?

Liefs Sasa

3. Mariloo

Mariloo Actief lid

31 aug 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland
    @prinses sasa:
    OOhhhh jammer zeg!!!!! He dat is balen! maar 3x zwanger in de eerste ronde!!! Zo zeg!!

Ik heb sinds gisteren steeds een soort tinteling aan de linkerkant van mn onderbuik dat uitstraald naar me lies en boven been.. vanmorgen met opstaan zijn mijn borsten ook wat gevoeliger dan normaal.
    Ik zit nu 8 dpo..... Die tinteling heb ik nog nooit gehad.

4. prinses sasa

prinses sasa Actief lid

11 apr 2010
    189
    0
    16
    NULL
    NULL
    Spannend Mariloo, ja die steken in mijn lies dat herken ik wel van mijn eerdere zwangerschap! Ik hoop voor je dat het raak is!

Ja wel jammer dat ik ongi ben, maar ik heb me er alweer overheen gezet! Ik wist natuurlijk dat de kans wel erg klein was. En eerlijk gezegd vind ik het ook erg spannend om voor een 2de te gaan.
    We hebben ook bewust na mijn miskraam in juli een paar maanden gewacht.
    Maar voor jou wordt het spannend heb je verder nog symtomen?
    Oja en wat betekent dpo eigenlijk?

5. Mariloo

Mariloo Actief lid

31 aug 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland
    Dpo = days past ovulation

Ja het zijn niet echt steken, maar een soort tinteling wat ik voel.

En zo erg.... had net woorden met een collega op mn werk... moet ik gewoon huilen..... dit heb ik echt nooit... echt ik vind het zo erg :):):)

Mijn borsten doen zeer sinds gisteren. Tenminste zeer... ze zijn gevoelig. Gevoeliger dan gisteren iig.

Voor de rest voel ik me wel goed opzich..
    En jij?

6. prinses sasa

prinses sasa Actief lid

11 apr 2010
    189
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oja dan snap ik de afkorting!
    Dus best wel wat symptomen. je kan alleen zo weinig doen he? Alleen maar afwachten.

Ik ben behoorlijk ongesteld en heb ook best wel buikpijn!
    Dus heb een lekker hangdagje vandaag, heb net lekker een uurtje geslapen. En verder lekker aan het rommelen thuis en samen met mijn zoontje aan het spelen, kleien, puzzelen, boekjes voorlezen. Heerlijk en hij geniet er ook erg van!

7. Mariloo

Mariloo Actief lid

31 aug 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland
    Ja ik ga dr ook gewoon vanuit dat ik ongi ga worden hoor 26 okt.. dan kan het alleen nog maar meevallen. Maar ik heb dr gewoon echt geen zin in... die buikpijn dan bah.. voel me dan altijd zo ellendig!

Ja ik kan idd alleen maar afwachten. Daar ben ik wel achter gekomen hahaha..

Nou jij veel sterkte met je ongi iig!!

8. Anneloes83

22 okt 2010
    11
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik heb de symptomen.. Ongi krampjes, gevoelige borsten als het goed is heb ik maandag mijn nod... Heb 2 weken gelden een echo gehad ivm met gebruik clomid... Wanneer testen jullie? op je nod of echt na?

9. Calimero

Calimero Fanatiek lid

31 aug 2006
    1.901
    0
    0
    hey meiden!

sorry dat het even duurde maar zat zonder internet:x
    maar even een update woensdag avond dus getest... en het was een hele onduidelijke test nar een tijdje werd er pas een 2de streepje zichtbaar dus we twijfelden heel erg
    donderdag dus nog een test opgehaald en donderdagavond gedaan en we zijn dus ZWANGER!! ik heb verschrikkelijk zere borsten en ik ben zo moe niet normaal maar ik heb last van mijn onderrug dat doorstraalt naar mijn heupen herkent iemand dit??

@mariloo hoe is het nu???

@ prinses sasa jammer dat je toch ongi geworden bent:(

10. prinses sasa

prinses sasa Actief lid

11 apr 2010
    189
    0
    16
    NULL
    NULL
    @ Calimero gefeliciteerd en een hele fijne zwangerschap! Fijn dat het zo snel raak is!

@ Anneloes meestal teste ik al voor mijn nod als ik zwanger was. Want dan voelde ik het zo duidelijk. Maar deze maand heb ik niet getest omdat ik vrijwel zeker wist dat ik niet zwanger was. Het beste is denk ik zolang mogelijk te wachten. Maarja dat is moeilijk.

@ Mariloo hoe gaat het met jou? Nog steeds kwaaltjes? Het schiet al op nog 3 daagjes!

Hier nog steeds ongi, maar de ergste 2 dagen heb ik alweer gehad! Heb alweer zin om er nu 100% voor te gaan!
    Dus dat wordt hard klussen vanaf volgende week!!

Fijn weekend

11. Manona76

Manona76 Lid

7 sep 2007
    72
    0
    0
    Amsterdam
    Hoi meiden!

Calimero Gefeliciteerd met je zwangerschap! Geniet ervan!

Ik ben zelf donderdag toch ongi geworden..een dag tevroeg zelfs...
    Sindsdien geen klachten meer ,heel weinig ongi ook.
    Zondag was ik er alweer vanaf ...maf hoor!

Prinses sasa ; we lopen echt gelijk met de banners..deze maand had ik ook een cyclus van 27 dagen.
    En idd volgende week maar weer flink aan de klus ;)

12. Mariloo

Mariloo Actief lid

31 aug 2010
    138
    0
    0
    ICT
    Zuid-Holland
    Nou de eerst symptomen voor mij was dit topic dus.
    Ik ben inmiddels zwanger!

13. prinses sasa

prinses sasa Actief lid

11 apr 2010
    189
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik dacht even kijken hoe het afloopt bij jou Mariloo!!
    En ik zie dat je zwanger bent!! Gefeliciteerd en geniet van je zwangerschap!
    Mijn eisprong zit er alweer aan te komen , dus dat wordt deze maand goed ons best doen!
    Groetjes Sasa

Deel Deze Pagina