Ik nu dus nog helemaal niet! Volgens mij kreeg ik er de vorige keer bij m'n miskraam ergens in de 5 weken last van, maar weet het niet echt zeker meer. Ik herhaal nu maar steeds in m'n hoofd dat de kans groter is dat het goed gaat, maar ik wil gewoon weer zere borsten en alles
ja het gaat toch bij iedereen anders. sommige krijgen bijna geen symptomen en gaat het toch goed of vice versa. maar snap het wel, ik ben ook blij met alles wat ik voel. zere borsten was bij mij reden van testen, dus al voor nod. dacht trouwens met nod gewoon ongesteld te zijn geweest. 1,5 week later flink positief getest.
ik kreeg ze met ongeveer 4,5 a 5 week. ze worden ook wel wat groter. het begon met ontzettende gevoelige tepels, alsof ze blauw waren. mijn bh deed gewoon zeer. toen begon het aan de zijkanten (buitenkant) echt goed zeer te doen, en sinds 2 dagen ook aan de binnenkanten. mijn tepels zijn gelukkig niet meer zo pijnlijk. maar rennen is er niet meer bij haha! sinds eind vorige week ook met vlagen misselijk en dat is nu toch wel steeds de hele dag. al met al, voel ik me nog niet heel florisant...hihi.
Hahahaha nog voordat ik de test gedaan had............helaas tot NU.....kan niet wachten dat het minder wordt.
Met de eerste zwangerschap kon ik na 6-7 weken niet meer op mijn zij slapen zonder BH. Deze zwangerschap is het minder, (misschien is de eerste keer het klierweefsel al genoeg opgezet ?)
ik heb er nu ook ongeveer 2 weken last van maar is echt geen pretje! normaal slaap ik altijd op mijn buik,.... maar ja dat gaat nu dus al niet meer!
Al voordat ik wist dat ik zwanger was merkte ik dat er iets anders was aan mijn borsten maar kon nog niet helemaal zeggen wat...met 4 / 4,5 week begon de pijn
Voordat ik een test had gedaan had ik er al een week of anderhalf al last van. Dus ik geloof al voor dat ik 4 weken zwanger was.
Ik kreeg rondom mn nod last van (over)gevoelige borsten, maar dacht dat het mn menstruatie was. Maar toen ik 2 dagen later ook misselijk werd (af en toe een vlaag) en mn menstruatie uitbleef ben ik gaan testen.
Al iets van 4 of 5 dagen na de eisprong. En echt niet zon klein beetje ook. Is nu wat minder maar blijft erg pijnlijk ook voor mij geen rennen meer....
Bij mij sinds ongeveer 2 weekjes geleden, dus met 4/5 weken. Niet erge pijn, gewoon gevoeliger. Maar ben voor zwanger worden ook 20 kilo afgevallen. Dus mogelijk dat er nog wat ruimte was ... Sinds paar dagen bijna geen last meer van in ieder geval.
ik heb bij geen 1 zwangerschap zere borsten gehad ze werden alleen groter en zwaarder maar deden helemaal niet zeer. ik ben ook nooit echt misselijk geweest soms met vlagen.dus kwaaltjes zeggen helemaal niks. gewoon genieten van je zwangerschap zeker als je nog nergens last van hebt