Onzeker....

Discussion in 'Eerste symptomen' started by mamavs, Mar 6, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. mamavs

mamavs Actief lid

Oct 8, 2010
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben net 5 weken zwanger en ik begon met misselijk in de ochtend, krampjes etc...
    Dat is nu dus al een week echt helemaal weg... Ik heb gewoon niks nergens meer last van! Ik voel mezelf gewoon zoals 'normaal'

Heel graag hoor ik jullie verhalen dat er meer dit hadden en dat het toch allemaal goed was! Ik ben nu zo bang dat het gestopt ofzo is met groeien of het hartje dalijk niet klopt bij de echo..

De eerste echo heb ik pas over 4,5 week en dat is echt ontzettend lang voor m'n gevoel :(

2. Zwangnie

Zwangnie Bekend lid

Jul 25, 2013
    731
    0
    0
    Geniet er nog maar van, want de kans is groot dat het gewoon goed is. Op het moment dat je echt misselijk gaat worden, verlang je terug naar dit topic ;)

Geniet nou maar gewoon, je bent gewoon zwanger totdat het tegendeel bewezen is ;)

3. Buikje0

Buikje0 Fanatiek lid

Nov 24, 2011
    1,095
    1
    0
    NULL
    NULL
    Hier is het ook een weekje weg geweest hoor, nu komt het weer opzetten..

4. Mamske

Mamske Bekend lid

Feb 5, 2014
    757
    20
    18
    Female
    Draagconsulente
    Same here...

5. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

Jan 16, 2014
    4,685
    0
    36
    Ik heb bijna helemaal geen klachten gehad, en alles gaat gewoon goed. Klachten zeggen niet zo heel veel. Ik snap dat je je druk maakt, deed/doe ik ook steeds. Als je echt heel ongeduldig bent kun je ervoor kiezen om vanaf een week of 6 een echo op eigen kosten te doen. Waarschijnlijk kun je dan een kloppend hartje zien.
    Ik heb dat ook gedaan bij 7 weken.
    Ik weet niet waar je woont, maar er zit vast zo'n echobureau in jouw buurt, gewoon even googelen;)

6. patries1983

Aug 14, 2011
    31
    0
    0
    ik ben nu 5 weekjes zwanger en ook geen kwaaltjes. en heb vandaag een intake gesprek bij de verloskundige. bij mijn dochter had ik bij 5 weken al zere borsten. dus ik wacht het gewoon af.

7. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

Oct 31, 2013
    2,247
    537
    113
    Female
    Rotterdam
    Ik herken het wel. Ben ook wel beetje onzeker. Ben vandaag vijf weken. Heb beetje buikpijn maar verder ook nergens last van. Ik heb de 18de mijn eerst echo in het zkh en blijf daar nog even onder behandeling waarschijnlijk omdat ik met behulp van medicijnen zwanger ben geworden

8. Dit! Echt, voor een euro of 25 a 35 kun je vaak een snelle, simpele echo laten doen.. Dat kan voor zoveel geruststelling zorgen!

9. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

Jan 16, 2014
    4,685
    0
    36
    Ja precies, ik heb dit ook laten doen voor 25 euro in Leiderdorp. Ik dacht voor die 25 euro ga ik niet nog 3 weken in de zenuwen zitten. Ik heb het uiteindelijk bij 7 weken gedaan en hebben toen al een kloppend hartje gezien..;)
    Dus ik raad het mensen echt aan die zo in de zenuwen zitten. Voor dat geld...heb je wat geruststelling.

10. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

Jan 16, 2014
    4,685
    0
    36
    Hoe gaat het hier? Hoe voel je je nu?

11. tifa

tifa Bekend lid

Jan 6, 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb vanaf het begin eigenlijk al nergens last van gehad

12. mamavs

mamavs Actief lid

Oct 8, 2010
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nog steeds weinig last.
    Soms beetje krampen. Met vlagen misselijk.

Ga wel het advies van iemand hier opvolgen en met 7 weken een
    Echo laten maken om te kijken of het hartje klopt.
    Dit moet dan wel te zien zijn toch?

Ga Nog steeds elke keer naar het toilet om te kijken of ik bloedverlies heb hebben jullie dit ook?

13. Lieve1

Lieve1 Lid

Oct 7, 2013
    90
    0
    0
    NULL
    NULL
    En hoe ver ben je nu dan? Ik was gisteren 6 weken maar nog steeds niet echt kwaaltjes. ...

14. Elphaba1981

Elphaba1981 Fanatiek lid

Oct 31, 2013
    2,247
    537
    113
    Female
    Rotterdam
    Ze zeggen dat tussen week zes en 7 weken het hartje gaat kloppen. Ik heb dinsdag mijn eerste echo omdat ik via de medische weg zwanger ben geworden is het eerder dan normaal. Hoop dat het hartje al klopt. Heb verder ook nog niet echt kwaaltjes

15. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

Jan 16, 2014
    4,685
    0
    36
    Ja ik heb dat gedaan met 7 weken, brengt wel wat rust. Met 7 weken moet je idd wel een hartje zien kloppen. Kijk even goed op internet. Er zijn nogal wat prijsverschillen voor een echo op eigen kosten. Ik kon het voor 25 euro laten doen maar sommige vragen ook 45.

16. mamavs

mamavs Actief lid

Oct 8, 2010
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga 37 Euro betalen.
    Best veel maar is in mijn stad en heb het er wel voor over.

Ik begin sochtends best misselijk te worden sinds een paar dagen. Ik slik medicijnen (moet ik altijd blijven slikken) en mag hiermee een na een half uur pas eten. Deze medicijnen moet ik sochtends blijven slikken.

Iemand tips ?

17. xSimone

xSimone Niet meer actief

Ik had gratis een echo bij 6 weken en 7 weken!!
    Ivm bloedverlies.

18. Steeciaantos

Steeciaantos Fanatiek lid

Oct 28, 2013
    1,554
    0
    0
    Limburg
    Dit dus ;)

19. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

Jan 16, 2014
    4,685
    0
    36
    Mamavs: Wanneer ga je voor de echo?

Steeciaantos Wat bedoelde je met dit dus? Begreep het niet helemaal?

20. mamavs

mamavs Actief lid

Oct 8, 2010
    134
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vrijdag ga ik. Zaterdag ben ik 7 weken dus hoop een mooi kloppend hartje te gaan zien.

Share This Page