Natjes

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Tilleke, 11 mrt 2014.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Hoi meiden,
    Als het goed is ben ik nu 5 a 6 weken zwanger en merk dat ik erg nat ben down stairs..ahum.:):) Echt vochtig zeg maar als ik voel binnenin en bij schaamlippen. Nog meer vrouwen die hier last van hadden of is dit niet echt een symptoom haha. Heb dit voorheen namelijk nooit zo erg gehad!

2. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Haha ik herken het zeker;) hier ook last van, voelt net alsof ik continue in mn broek loop te plassen.

3. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Haha erg he! En hoe ver ben jij nu?
    Ik had dat vorige week ook bog wel alleen dat natte broek gevoel is wel minder geworden. Alleen als ik ff 'check' merk ik dat het natter is dan normaal! Haha

4. Tilleke

Tilleke Actief lid

9 mrt 2014
    379
    0
    16
    Oh wacht ik zie het al!:D gefeliciteerd!!

5. Suus1989

Suus1989 Lid

16 feb 2014
    12
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook ik heb daar last van...

6. Mamsvan

Mamsvan Fanatiek lid

9 mrt 2014
    1.110
    1
    0
    Zuid Holland
    ja daar heb ik ook last van gehad,

7. HuiBooBee

HuiBooBee Fanatiek lid

1 feb 2011
    4.355
    72
    48
    Yup, ook last van (gehad).
    Het is nu sinds een week of 3 echt minder geworden.

8. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ik heb een vraag, of andere dit herkennen.
    Ik heb vandaag voor het eerst sinds 3 maanden weer eens getraind (wedstrijdzwemmen). Tijdens het afdrogen voelde ik ineens dat ik lekte. Ik keek en zag een straaltje vloeistof lopen. Niet veel maar een straaltje. Het rook niet naar urine. Klinkt misschien vies (sorry daarvoor..!!) maar het rook naar mezelf zeg maar..

Ik schrok er een beetje van. Ik weet dat je meer afscheiding hebt tijdens de zwangerschap. Ik vroeg me af of het nu zo vloeibaar was dan mogelijk door zwembad water. iemand ervaring met afscheiding na inspanning?

9. tifa

tifa Bekend lid

6 jan 2014
    512
    0
    0
    NULL
    NULL
    Had ik laatst ook toen ik uit bad kwam.
    Soort witte plas ofzo. Misschien door het water wat verdund ofxo

10. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    Ja, hij leek vrij doorzichtig maar dat kan door het water inderdaad wel. Ik schrok er een beetje van. Maar ik lees dat meer mensen dit hebben en dat je afscheiding na 3 maanden ook vloeibaarder kan zijn.

11. kimmiej89

kimmiej89 Fanatiek lid

16 jan 2014
    4.685
    0
    36
    ik heb heel af en toe met na het plassen (sorry) met het afwegen (nog een keer sorry) een heeeeeel klein beetje bruin. Altijd maar 1x. Hebben jullie dit ook wel eens?

12. beebj

beebj Niet meer actief

Ik ben zelfs zo vochtig, dat ik vaak een tampon draag. Anders kan ik elk half uur m'n inleg kruisje verversen. Het voelt soms net alsof ik in m'n broek plas. Ben nu 15 weken. Wordt het nog minder?

13. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Hier is het na inspanning ook erger. En op den duur ruikt het niet echt frips. Dus als ik het huis uitga inlegkruisje erin en anders wat vaker van onderbroek wisselen!

14. snoeppapiertje

snoeppapiertje Bekend lid

24 feb 2014
    582
    0
    0
    Maken tampons het niet juist erger? Dat je irritatie opwekt van binnen en dat je lijf nog meer vocht gaat aanmaken? Continue tampons dragen is trouwens ook niet zo goed voor je lijf!

15. beebj

beebj Niet meer actief

Ik heb geen idee of het het erger maakt. Zodra ik sochtends op sta, gebruik ik inlegkruisjes en de als ik naar bed ga, haal ik die er pas uit; ondertussen ververs ik die soms wel 10x per dag. Tampons gebruik ik eigenlijk alleen smiddags als ik met het huishouden ofzo bezig ben. Want inderdaad, inspanning maakt het erger.

Deel Deze Pagina