ehm vaag wisselende symptomen.

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Cassanie, 19 sep 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Cassanie

Cassanie Niet meer actief

Ik ben nog maar heel pril zwanger (zie mijn banner)
    Ik was een paar dagen lichtelijk misselijk maar nu heb ik dat niet meer.
    Verder heb ik ook geen zwanger zijn symptonen.

Zijn er meer mensen die geen zwangerschapsymptonen hebben?

2. mik25

mik25 VIP lid

12 sep 2007
    14.563
    0
    0
    kapster
    op een roze wolk
    GEFELICITEERD!

nou ik kan alleen vertellen over een vriendin van mij die had ook bijna geen symptonen. alleen na zes weken werd ze een beetje misselijk meer niet dus het kan! is toch aleen maar lekker geniet ervan.

groetjes mik

3. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Ik heb je titel iets aangepast, zou je iets duidelijker kunnen zijn in de titels?

dank je.

groetjes

4. Lafo

Lafo VIP lid

27 jun 2007
    7.460
    0
    0
    Kantoormiep
    Rhoon
    Hallo cassanie, allereerst gefeliciteerd, check mijn topic in zwangerschap ;) (tot nog toe weinig zwangerschapskwaaltjes) en we zijn niet de enige!

5. Deborah 22

Deborah 22 Bekend lid

22 mei 2007
    858
    1
    0
    Pedagogisch medewerkster
    Scheveningen
    Hoi Cassandra

Hoe is het nu met je? Je bent al paar dagen nie op forum geweest dus vroeg het me zo af?

6. anoul26

anoul26 Fanatiek lid

11 feb 2007
    1.008
    0
    36
    Hoorn
    Eerst had ik nauwelijks symptomen, alleen pijnlijke (.)(.) In week 6-7 was ik misselijk en moe. Nu is dat veel minder maar nog heel licht aanwezig. Maar mijn bortsen blijven wel pijn doen.

7. mashaa

mashaa Lid

4 jul 2007
    34
    0
    0
    alkmaar
    Ben zelf nog maar net zwanger morgen vijf weken, ik heb veel hoofdpijn, ben moe en mijn boobs zijn aardig gegroeit en pijnlijk, verder van misselijkheid etc nog geen last. Heel af en toe een weeig gevoel in mijn buik. Maar thats it, voor nu dan.

8. tayka

tayka Lid

31 mei 2007
    50
    0
    0
    ass. groepsleider
    assen
    ik ben ook net zwanger en heb nergens last van. al hoewel ik ben wel veel sneller moe als daarvoor, als ik lig slaap ik. en volgens mijn man ben ik erg prikkelbaar (maar daar heb ik zelf geen last van). van mijn vorrige zwangerschap had ik eigenlijk ook weinig last. niet misselijk geweest ed. dus tja niet iedereen heeft zwaren symptomen.

Deel Deze Pagina