Dag iedereen! Sinds maandagavond 5 november heb ik last van pijn in mijn onderbuik, precies of mijn menstruatie opkomt.... Had het voor het slapengaan. Gistermiddag had ik er ook heel de middag last van op mijn werk. En daarnet weeral... Volgens mij had ik vorige donderdag of vrijdag mijn eisprong en moet ik pas weer menstrueren donderdag 15 november. Ik vraag me nu dus af of ik misschien zwanger ben (ik hoop het)... of ik misschien de innesteling kan voelen.. Zijn er nog die hier last van hadden? Heb al veel gelezen over de innesteling en sommige vrouwen beweren dat ze dat voelen en effectief menstruatiepijn voelen. Ik ben wel niet misselijk of heb nog geen last van pijnlijke borsten.
@flurtje...ik heb hetzelfde gevoel en moet vrijdag 16 nov ongesteld worden,en ook steeds die pijn, vandaag met afvegen iets bloed en slijm, 2x over...
Hier ook al 3 dagen hetzelfde gevoel.. Volgende wk dinsdag is m'n NOD. Hoop voor ons dat het een innesteling is!
ik hoop het ook... dus jullie hebben ook nog geen last van pijnlijke borsten of misselijkheid? Eergister had ik wel last van vermoeide benen, ook hetzelfde gevoel dat ik heb als ik mijn menstruatie moet krijgen.