Hoi meiden, Tijd terug al topic geopend, maar kan die niet meer vinden. Ik heb 6 maart geklust en kreeg daarna twee licht positieve zwangerschapstesten. De 12de kreeg ik een superlicht bloeding met bruin en roze bloed. De arts zei dat dit de innesteling kon zijn omdat het 6 dagen na bevruchting was. Daarna test ik alleen maar negatief. Ook bloedtest. Ben inmiddels 14 dagen over tijd en heb overal last van. Zo ruikt vleeswaren bedorven en zo smaakt het ook. Ik moet dan erg kokhalzen. Mijn tepels worden alsmaar donkerder en ik moet ieder uur of vaker plassen. Ik heb constant trek en linksonder laag buikpijn. En zo nog wat dingen. Iemand een idee wat dit kan zijn en hiermee moet? Groetjes!
Wanneer heb je je laatste bloedtest gehad? Is het een optie nog eens te prikken? Als je laatste zwangerschapstest vrij recent is kun je igenlijk echt niet zwanger zijn. In dat geval zou ik het niet weten. Misschien goed om ook met je ha te bespreken. Heb je de pil geslikt? Hoe lang ben je daar al vanaf? Is je cyclus normaal regelmatig? Misschien te veel mee bezig? Stress kan ook menstruatie tegenhouden...
De bloedtest was twee weken geleden ongeveer. Mijn cyclus is normaal vrij regelmatig op 2 dagen verschil na soms. Ik heb veel ellende en stress meegemaakt in mijn leven, maar er is nog nooit een menstruatie uitgebleven. Zou niet weten waarom nu wel. Ik begrijp niet waarom vmijn tepels steeds donker worden en ik zo'n last heb van heb van geur en smaak. Evenals het 1 of 2 keer per uur plassen en dat terwijl ik niet meer dan normaal drink. Ook lijkt het of ik in de ochtend met verhoging wakker word. Dit maakt mij en mijn man onzeker. Ik lees op meerdere sites dat sommige vrouwen pas na 3 maanden positief testen. Zou ik zo'n vrouw zijn denk ik dan gezien mijn klachten plus twee weken over tijd? Weet me geen raad meer dus ga de dokter bellen. Maar als er iemand is met dezelfde ervaring hoor ik het graag!
O ja wat de pil betreft die slik ik al jaren niet in verband met zware medicatie. Wij vrijen normaal met condooms. Dus ik ben niet aan de pil.
Hoi WomanP, Misschien is het idee om nog een bloedtest te laten doen? Vervelend dat het allemaal zo onzeker is! Ik duim in ieder geval voor je!
Dank je! Ja het is erg vervelend. Bloedtest vind de huisarts onnodig en ik moet maar 'gewoon' mijn volgende menstruatie afwachten. Terwijl ik zware medicatie slik. Wat moet ik doen? Vind jij het zwanger klinken?
Wanneer heb je voor het laatst zelf een test gedaan? Misschien anders nog eens testen met de clear blue. Zelf heb ik hetzelfde aan de hand gehad afgelopen maand, had alle zwangerschapssymtomen maar bleef negatief testen. Werd na 13 dagen over tijd te zijn geweest ongesteld. Ben normaal gesproken ook vrij regelmatig.....
Een urinetest kan in sommige gevallen idd een tijdje op zoch laten wachten (is wel zeldzaam hoor). Een bloedtest liegt echter niet. Is deze negatief, dan ben je echt niet zwanger. Als de zwangerschapstest twee weken geleden is, dan zou ik toch proberen een arts zover te krijgen nogmaals te prikken, zeker gezien je medicatie. Misschien was je vorige bloedtest gewoon te vroeg. Symptomen alleen zijn soms lastig te interpreteren...
Ik zie trouwens in je vorige topic dat de 'positieve' zwangerschapstest die je hebt gehad met een (zwaar onbetrouwbare) predictor early hebt gedaan. Heb je inmiddels al eens een andere zwangerschapstest gedaan? Ik las dat legio vrouwen je dit hebben aangeraden. Die predictors zijn echt niet goed hoor! Zelfs kraanwater raakt er zwanger van! Verder vind ik het bijzonder dat de huisarts eerder heel veel haast heeft met testen, dat alles spoed moet vanwege je medicijngebruik en nu opeens niet meer wil testen! En dat terwijl zijn/haar eerste test veel te vroeg was en je nu over tijd bent. Snap ik niet. Bijzondere huisarts! Of gaat hij er gewoon van uit dat je niet zwanger bent? Als je echt zwanger denk het te zijn, blijven aandringen hoor! Als deze bloedtest negatief blijkt zul je je er echter bij neer moeten leggen dat je niet zwanger bent. Sterkte met deze onzekerheid!
Ik vind het ook vreemd dat alles eerst soveel haast had en nu de bloedtest negatief is gebeurt er niks. Terwijl ik allerlei kwaaltjes heb. Zwanger of niet, ik moet dat echt weten. Heb sinds het lezen over de onbetrouwbare zwangerschapstesten van predictor alleen nog maar de ouderwetser dipsticks gebruikt via een vrouw die ik ken. Zij heeft ze over want is net weer zwanger. Deze zijn heel betrouwbaar zegt ze. Merknaam ben ik even kwijt. Iets met David. Vind het zo vervelend dat ik echt de huisarts bel. Ik laat het jullie weten.
Ik zou er vanuit gaan dat je niet zwanger bent ... Anders had de bloedtest het al aangegeven en hoe zeker weet je dat je dan je eisprong hebt gehad de 6e .. En kwaaltjes.. Tja bij de eerste dacht ik dat ik ziek was.. Bij de jongste en de miskraam daarvoor wist ik voor het testen dat ik zwanger was.... En bij deze zwangerschap heb ik echt niets gemerkt het is dat ik een week overtijd was kwaaltjes bleven namelijk lang uit. Dus ook dat zegt niets
Gezien je symptomen zou je denken dat je zwanger bent! Vreemd dat je al 14 dagen ovetijd bent en nog niet ongesteld bent geworden. Ik zou echt bij de huisarts aandringen om nog eens een bloedtest af te nemen. Je schrijft ook dat je een regelmatige cyclus hebt. Zou het kunnen dat de zware medicijnen invloed op je cyclus zou hebben? Ik hoop echt voor je dat je snel duidelijkheid krijgt. X
Ik heb ook even terug gelezen in een ander topic... Heb ik het goed begrepen dat je zo'n 7 dagen na de gemeenschap bloed hebt laten testen? Dit is sowieso veels te vroeg (waar was de huisarts met zijn gedachten?) Dus niet raar dat ie toen negatief was. Dat je licht positieve zwangerschapstesten had: Predictor komen hier slecht uit de bus... vaak vals positief. Andere zwangerschapstesten kunnen zelfs reageren op je eisprong en dus een licht streepje geven. Wellicht was je eisprong dus veel later waardoor je dus ook later ongesteld word? Verder, gezien je medicatie, zou ik sowieso aandringen op een nieuwe bloedtest. Gewoon het zekere voor het onzekere nemen.
Ik weet het gewoon allemaal even niet meer, sorry. Ben inderdaad te vroeg geprikt vind ik ook. Kan lastig reacties geven daar ik alles via een smartphone moet doen ivm verhuizing nog geen laptop. Dus ik reageer soms kort of niet op iedereen. Bedoel daar niks mee. Door de zware medicijnen kan het niet wezen. Gebruik ze al jaaaaren en het komt ook niet als bijwerking voor. Verder weet ik dat ik me eigsprong heb gehad omdat im dit voel en zie aan het soort afscheiiding. Dit is al jaren hetzelfde bij mij. Verder moest ik volgens de ha 12 april gewoon maar ongesteld worden, aangezien die rare bloeding 12 maart geweest is. Had ovulatie testen in huis en dacht voor 'de grap' afgelopen woensdag kijken way er gebeurt. Want mij lijkt het zo dat je geen tweede streepje kunt plassen als je zwanger bent. Later las ik juist weer van wel omdat ovulatie testen zowel hl als hcg opspeuren. Best verward wantmik had een tweede lichte, maar duidelijke streep. Eind van de dag nog steeds. .ik denk oke ben niet zwanger het zal me eisprong wel zijn. Alleen beetje vroeg dat wel. Dus donderdag test ik weer. Negatief. Ochtend en avond zulke lichte streepjes dat je heel goed moest kijken. Vreemd vond ik dat. Test ik net, drie dagen later dus en hij is zo duidelijk. Hoe kan dat nou allemaal? Eerst streepjes, dan bijna nims en nu heel duidelijk. En dat in 5 dagen tijd. Voor mij is dit allemaal nieuw dus vergeef me als ik stom overkom.herkent iemand dit bij een zwangerschap of iets anders? Ben volledig de kluts kwijt en mijn lichaam ook. Weet het echt niet meer. Groetjes en bedankt meiden!
Dat je ovulatietest een streep geeft hoeft niet zo gek te zijn. Je maakt namelijk altijd, waar ook in je cyclus, wel wat LH aan. De ene keer zie je hem wel op de test, de andere keer niet. Beetje afhankelijk van hoe geconcentreerd jenurine is. Alleen rond de eisprong piekt het LH en zal je test echt positief worden, dus net zo donker of donkerder dan de controlestreep. Als je je huisarts niet zo ver krijgt nog eens te prikken, zou ik 1dezer dagen toch eens een andere zwangerschapstest proberen. En dan geen predictor. Verwarrend hoor!
Ik gebruik ook geen predictor meer gelukkig. Verder als ik ervan uit ga de de 12de een menstruatie was, en 12 april weer verwacht dan zou dus nu ongeveer me eisprong moeten zijn. Maar ik bereik maar geen piek. Mijn afscheiding is ook anders dan normaal. Constant wit van kleur en wat meer dan normaal ook. Morgen naar de neuroloog voor controle en die wilt vast ook weten hoe of wat. Hopelijk wilt zij mij doorsturen in het kader van de behandeling, en kan ik desnoods voor een echo gelijk door morgen in ziekenhuis. Denk steeds maar dat het aan mij ligt en dat ik schijnzwanger ben... Maar worden je tepels en tepelhof dan ook echt donkerder? Wordt steeds erger die verkleuring. En als ik op 6 maart bevrucht ben hoelang zou ik nu dan zwanger zijn? Hopen op morgen bij de neuroloog. Zij wilt vsst meewerken. En anders woensdag de ha toch maar bellen. Groetjes!
Ik kan op internet nergens terugvinden bij schijnzwanger of je tepelhof ook daadwerkelijk donkerder kan worden en kan veranderen van vorm. Ze zijn nu veel donkerder dan normaal (echt donkerbruin) en de vorm is ovaal geworden en langer. Om me tepels heen zitten meer bobbeltjes dan normaal. Ik ga er maar vanuit dat ik schijnzwangerschap heb. Maar op alle sites vind ik wel dat de symptomen als misselijkheid, pijnlijke borsten, veel plassen en overtijd er o.a bij staan. Echter nergens over je tepelhof. Wie weet dit? Mijn laatste 'menstruatie' was 12 maart (die korte lichte roze/bruine bloeding). Stel dat ik wel zwanger ben hoelang zou ik dat zijn dan? En passen mijn klachten er dan bij of zit alles nu echt tussen me oren? Kreeg gister enorme huilbui uit het niets. Alles was teveel. Neuroloog bespreken vandaag. Wellicht stuurt zjj me door naar een gynaecoloog. Hoop het zo. Wil nu echt duidelijkheid. Dit sloopt me.
Wat is je cylus normaal? als je laatste menstruatie 12 maart dan is je ei gemiddeld 12 dgn erna en daarbij 10 tot 12 dgn bij regelmatige cyclus je nod dan krijg je 2 weken cadeau als je zwanger bent wanneer was je ongi in febr ? 12 maart klinkt als innestelling mischien had je late innestelling ga anders een CB digitaal doen met week indicator
Me cyclus ligt normaal rond de 30 dagen. In februari was ik de 16de ongesteld tot de 21ste. Dus me ei moet ik gehad hebben? Dat heb ik niet want ik heb ovulatietest gedaan en geen piek bereikt. Me afscheiding is ook constant wit in plaats van.wat ik normaal heb rond me ei. Vraagje, kunnen je tepels en hof zomaar superdonker en veel groter worden? En kan dit bij schijnzwanger? 12 maart was naar mijn idee geen menstruatie hoor. Verwacht dan ook geen menstruatie over 10 dagen. En testen durf ik niet meer. Wordt er gek van. Misschien ben ik zo'n vrouw die pas na twee maanden positief test, of schijnzwanger is.