Ik heb last van buikpijn, gevoelige tepels en ben echt sinds 3 dagen misselijk iedere keer in de ochtend en in de avond.. Kan ik testen?
nee je kan niet testen. De meeste testen kun je gebruiken op de dag dat je ongi moet worden. Er zijn ook testen die je 4 dagen voor je ongi al kan gebruiken... al hebben de meeste vrouwen dan nog te weinig HCG. Nog even geduld. Probeer er niet te veel mee bezig te zijn, des te groter de teleurstelling als je niet zwanger bent. groetjes
nee barbie meid nog geduld hebben hoor. je kan pas gaan testen als je daadwerkelijk op je NOD dag gaat zitten . kop op nog een weekje . hier nog een ik ben niet misselijk enz Maar wat doen die tepels zeer zeg. maar ja dat hoeft niet direct een defenitie van zwanger zijn te betekenen. ik wacht nog rustig af , ik ga einde van de week wat meer stressen haahah. Maar nu nog te vroeg hoor.
Ben wel misselijk iedere ochtend en avond. En ben opeens dol op chips geworden kan zo 2 zakken achter mekaar leeg eten...
Ik heb zelf pijnlijke tepels vanaf mijn ei tot en met mijn ongi...hetzelfde als buikpijn....en word toch steeds ongi....wil je niet ontmoedigen maar zo zie je weer iedereen is anders.... en pas op dat je lichaam je niet in de maling neemt want daar zijn ze heeeeel goed in...ik laat in ieder geval niet meer met me sollen :x Ik hoop natuurlijk dat je zwanger bent....ik zal in ieder geval voor je duimen.... liefs liselotje
Idd, laat je niet in de maling nemen. Want als je denkt dat je misselijk bent, ben je het ineens ook enne...die zakken chips zou ik ook nog wel op krijgen.... Ga evengoed voor je duimen!
ik heb ook sinds een paar dagen gevoelige borsten, en goed zichtbare aders (die voorheen nooit zo goed zichtbaar waren) dit heb ik nooit eerder gehad als ik ongi moest worden dus ik weet het zelf ook niet gewoon nog 9 dagen wachten en dan gauw testen!!!!!!!!!
Idd je lichaam kan je heel goed in de maling nemen hoor. Ik was ook 14 dagen overtijd heel erg moe enz enz. Maar uiteindelijk kwamen die toch opzetten. Ik ga duimen dat bij jou die weg blijven
Heeft het duimen toch geholpen he... Ik zou nou wel je zinnetje weghalen:::::: Ik beloof plechtig dat ik pas test na mijn NOD!!! Geniet ervan meis...... groetjes liselotje
Hallo Weten jullie misschien ook welke testen je wel 4 dagen voor je NOD kunt gebruiken?? Had hier nog nooit van gehoord namelijk en ben wel nieuwsgierig! Groetjes Paula
ehhhhh...erg he hahaah duurt lang hoor 8 dagen wachten...pfff Heb wel rommelende darmen en voel dat mijn buik vol is....zo raar gevoel...dus wie weet??