Zijn dit typische klachten?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door cate, 22 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. cate

cate Actief lid

25 aug 2006
    133
    0
    0
    de haan belgie
    Hoi

Mij vorige ronde duurde 34 dagen, dus heb dit nu ook zo genomen!Dus normaal zou ik mijn nod hebben op 26 januari. Maar heb 3dagen geleden enorm veel steken gehad in mijn onderbuik en was heel de avond tot ongeveer 4 u 's nacht draaierig! Verschrikkelijk ambetant! Nu heb ik veel pijn in mijn onderrug en mijn buik is zoooo opgezwollen! En echt zo een trekkerig gevoel in mijn buik tot aan het schaambeen! Kan lang aanhouden.
    Wat denken jullie? Testen durf ik nog niet aan. Wil zeker wachten tot de 26 ste! Maar wou toch even mijn hart luchten, want ja als je het echt zo graag wilt kan je jezelf ook vanalles wijs maken!

Hopend op een snelle reactie

cate

2. cate

cate Actief lid

25 aug 2006
    133
    0
    0
    de haan belgie
    niemand? Ik heb ook veel last van jeuk(vooral op de rug en in het gezicht).
    Iemand die iets wilt zeggen.! Please!

3. beertje1978

beertje1978 Actief lid

3 okt 2008
    207
    0
    0
    van mijn eerste heb ik hele erge steken en krampen gehad wat de hele dag duurde

en ik heb de 20ste ook hele erge steken in mijn buik gehad nou maar hopen dat dat de innestelling was

dus het kan wel zijn dat je een innestelling heb gehad

4. cate

cate Actief lid

25 aug 2006
    133
    0
    0
    de haan belgie
    Bedankt voor je antwoord! Maar zijn er nog mensen die herkennen of die mij raad kunnen geven! Ik wordt (gek), van de zenuwen!

En beertje:heb je nu nog ergens last van?

cate

5. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

13 jan 2007
    1.715
    2
    0
    Amsterdam
    Hoi Cate,

Ik herken het niet, maar het is heel goed mogelijk dat het inderdaad steken van de innesteling kunnen zijn. Je hoort het immers wel een vaker.
    Als je heel erg twijfels kun je miscchien al morgen of overmorgen testen?

Succes.

Grt vanilia

6. cate

cate Actief lid

25 aug 2006
    133
    0
    0
    de haan belgie
    hoi Vanilia

Ik weet niet of ik het aandurf!? Ben een beetje bang voor de teleurstelling!Maar langs de andere kant weet ik ook waar ik sta dan, maar ja... Ik weet het niet. Ik denk dat ik tot maandag zal wachten! Want het kunnen even goed de ms zijn die in aantocht zijn he!enfin we zien wel he!

cate

7. cate

cate Actief lid

25 aug 2006
    133
    0
    0
    de haan belgie
    Zijn er mss toch mensen die het wel herkennen of nu net als ik hebben meegemaakt?

8. cate

cate Actief lid

25 aug 2006
    133
    0
    0
    de haan belgie
    Echt niemand meer?

9. cate

cate Actief lid

25 aug 2006
    133
    0
    0
    de haan belgie
    hey iedereen

Ik wil jullie meedelen dat ik toch heb getest en jaaaaaaaa ik ben zwanger! Rond 05/10/2009 uitgeteld!

cate

10. loesjej

loesjej Actief lid

12 dec 2008
    416
    0
    0
    GEFELICITEERD!

11. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    gefeliciteerdddd
    ik heb de zelfde klachten als jou!
    heb vorige week zondag me eisprong gehad, en gistere ochtende ontzettende pijn steken in me buik, vol gevoel in de buik! en me buik voelt echt anders aan, ik denk dat ik morgen een testje ga halen en dan dinsdag ga testen, denk alleen dat het veelste vroeg is.
    hoe voel je je verder?

12. knabbelenbabbel

2 nov 2008
    45
    0
    0
    Gefeliciteerd!
    Ga nu maar genieten

13. mammamia

mammamia Niet meer actief

Hallo dames,
    Allereerst gefeliciteerd voor de zwangeren:D

Ik had afgelopen vrijdag mijn NOD (bij een cyclus van 28 dagen) en donderdagnacht had ik verschrikkelijk pijn in mijn onderbuik dat uitstraalde naar mijn bovenbenen en liezen, ik heb er een fles met kokend heet water tegen aan gehouden om het wat verdraagelijker te maken, maar het hielp weinig... het begon donderdagochtend al met wat zeurderige pijntjes en het werd 's avonds en 's nachts veel erger... nu heb ik donderdagnacht een zw. test gedaan maar die was negatief... ik ga er dus vanuit dat mijn ongi binnen nu en een paar dagen wel op gang komt... dit soort pijn had ik ook voordat ik ooit begon met de pil... toen waren het meer hele erge steken en kon ik bijna niet meer lopen (duurde toen ong. paar uurtjes), nu duurde het bijna een dag en dan waren het voornamelijk krampen...

Maar nu lees ik hier dus ook verhalen van meiden die dit ook hadden en uiteindelijk zwanger bleken te zijn... zou die pijn van mij dan iets van innesteling geweest kunnen zijn? of kan je dat niet zo erg voelen?

Wie kan mij een beetje helpen...

Groetjes!

14. mammamia

Als je vorige week zondag je eisprong hebt gehad, dan kan die pijn misschien wel je innesteling zijn geweest!? en kun je beter minimaal nog een week wachten met je zw. test, anders is het waarschijnlijk negatief, terwijl je misschien al zwanger bent...

Succes!

15. cate

cate Actief lid

25 aug 2006
    133
    0
    0
    de haan belgie
    Bedankt iedereen!

Wel heb nog altijd dezelfde klachten! Niks bijgekomen. Had alleen niet zo veel goesting in eten vandaag!

16. Gefeliciteerd hoor!

17. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

29 dec 2008
    200
    0
    0
    jaa heb vandaag een testje gedaan en inderdaad negatief, maargoed ik dacht zal gewoon eens proberen, dan weet ik voor de volgende keer precies hoe die dingen werken haha!.

18. thasista

thasista Actief lid

3 sep 2008
    268
    0
    0
    nijmegen
    he dames
    allereerst proficiat voor degenen die zwanger zijn.
    ik las iets over jeuk. moet zeggen, heb ik de laatste tijd ook twee keer enorm gehad, de hele nacht. dacht eerst dat ik allergisch was voor de douchegel, maar tja je gaat toch denken dat t ergens anders aan ligt
    verder tepels redelijk gevoelig (verder nooit echt last van gehad) en voortdurend trek in voedsel
    heb laatst een cyclus van slechts 21 dagen gehad, normaal 28 en soms sinds ik ontpil iets over de 30, dus normaliter kan ik zaterdag testen...
    spannend allemaal he?!
    x

19. mammamia

Is ook niks mis mee om eens te testen;) Doe ik ook weleens... heb de afgelopen maanden al aardig wat zw. testen verspeeld om het zomaar te zeggen:s
    Heb je verder nog kwaaltjes?

Deel Deze Pagina