DRINGENDE VRAAG! HELP ?

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door gimena, 25 jan 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. gimena

gimena Niet meer actief

heey dames!
    ik ben nu 7 dagen overtijd!
    zwangersap test gedaan hij is negatief!
    heb een ovulatie test gedaan omdat ik hem vandaag heb gekocht!
    even uitgetest omdat ik niet weet hoe dat ging!
    staat er dat hij bijna positief is?
    weet iemand hoe dat kan ben nog niet ongsteld geweest!?
    xxxx

2. knabbelenbabbel

2 nov 2008
    45
    0
    0
    Ik heb gehoord dat een ovu- test ook wel eens posi kleurt bij zwangerschap, maar ik wil je geen onnodigehoop geven ofzo, maar ik zou toch eens snel een zw-test halen !

3. gimena

gimena Niet meer actief

heb ik al gedaan en is negatief
    en btw 1,5 jaar gestopt met de pil!

4. Butterfly26

Butterfly26 Fanatiek lid

4 apr 2008
    2.746
    0
    0
    Verzorgende VIG
    Utrecht
    Misschien dan toch een erg verlaat eitje ?

5. teske

teske Lid

9 jul 2008
    81
    0
    0
    Hey gimena! Ik had een boel ovu testen in huis, en 2 zw testen. En omdat ik weer eens geen geduld had, besloot ik in de week dat mijn menstruatie moest beginnen om die ovulatie testen te gebruiken, omdat ik gelezen had dat die ook positief konden worden bij zwangerschap. De eerste werd heel licht, en toen ik uiteindelijk op de 27ste dag was van mijn cylclus werd ie knal positief... Gelijk een zwangerschaps test gedaan, en die was negatief... Na nog 2 dagen ov testen die steeds donkerder werden, heb ik nog een zw test gedaan, en die was ook postitief! Dus in mijn geval, was het idd zo dat ik met ov testen mijn zwangerschap ondekte. Maar ik begrijp niet helemaal of jij nu de ov en zw test op de zelfde dag gedaan hebt? Dus euh, wil je geen valse hoop geven, maar als jij een regelmatige menstruatie hebt, en je gaat dan alsnog positief testen met een ov terwijl jouw eisprong allang geweest is, tja dan denk ik idd ga nog ff een nieuwe test halen!

6. remes25

remes25 Actief lid

13 aug 2008
    180
    0
    0
    nagelstyliste en thuiszorg
    Hoi Gimena

Dat had ik ook met me ovu testen dat ze paars waren terwijl ik ongesteld moest worden. En ik heb vandaag een test gedaan (3 zelfs haha) en ik ben zwanger! Dus blijkbaar geeft een ovu test dat ook aan. probeer een zw test een paar dagen later eens

7. gimena

gimena Niet meer actief

neej ben na de huisarst geweest me eitjes zaten opgehoopt!
    de huisarts heeft me geholpen ben nu gewoon weer ongesteld :D

Deel Deze Pagina